Tuan belogmj merajuk ke Sabah | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, October 8, 2010

Tuan belogmj merajuk ke Sabah


Hee. Tajuk entri tu tipu jek. MJ tak merajuk pun tapi tang ke Sabah itu adalah benar. Tiada yang benar melainkan benar-benar belaka.


Ye betul. ini bukan cobaan, MJ dah pun terbang ke Sabah pertengahan bulan lepas. Dia ada meninggalkan nota ringkas buat readers kesayangan. Macam gini bunyiknya:


Salam semua.

Now tengah bersiap2 nak naek kapal terbang.
Selamat tinggal Semenanjung,
Jumpe lagi bulan November.. Untuk konvokesyen.

Hello Sabah..


Eh..ada lagi tapi kalau nak baca pesanan selebihnya kelik sini. Dan akhirnya hujung bulan lepas MJ telah menyampaikan khabar terbaru beliau nun jauh di sana. Ekceli MJ ke Sabah untuk menjalani praktikal di Hospital Wanita & Kanak-Kanak Sabah (HWKKS), Likas.

Gambar dari belogmj.com

Jom baca berita terbaru MJ di sana:

[hidup di sabah]

Luahan hati:
1. Thanks untuk semua yang melawat. Hoho
2. Kesian alexa sudah jatuh menjunam.
3. Saya mau famili saya dan kamuuuuu di sini. Boleh???
Oh ye, sebelum entri ini MJ ada gak announce yang beliau memenangi sesuatu dari HotDealsGenie. Bertuah betul cik kak sorang ni. Macam-macam dia dah menang tau! Nak baca entri kemenangan tu boleh kelik sini pula yep.


Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa tahu kan?



6 comments:

lizz said...

hmm, tak pernah sampai sabah.nak sangat gi sane.huhuhuhu

kaizen shinobi said...

kalau sesape dapat pergi~ sila roger2 wahaa! aq bleh suggest tempat2 menarik~ ngeh3

aren said...

patotla dah lama tak dgr cite psl mj.mng kontest lg? she's a lucky girl. tak habis2 menang.haha

ardinihumaira said...

;D dah berlepas ye.. bestnya ke sabah.. banyak mutiara hheehe

MaryamJamilah said...

@lizz jum lizz.. KK macam KL. best. :)

@kaizen shinobi dah kat sabah ni. takde pon nak tunjuk tempat2 best? ish3..

@aren hai aren. heee.. dah retired ni. tak sempat join contest. Anda gantikan lah ok. :)

@ardinihumaira Dni.. skrg tgh survey2 tempat murah2.. heee.. nanti i terbangkan sikit ke semenanjung ye~

@tuan rumah
thanks a lot for this review. rindu nak aktif balek n jenguk semua orang. tapi untuk awal2 ni takleh nak aktif sangat. Siapa2 yang bace ni, salam dari perantauan. Ahahahah..

nurezzat said...

best nye menang sony walkman.. takpe2..jgn tamak..

nak g sabah tpi fulus tak ckup..sape nak bawak sy ? (muke tak malu punye budak)