Tersangkut Disangkut Menyangkut | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, October 17, 2010

Tersangkut Disangkut Menyangkut


Aku mendapat tempat pertama dalam list blogger-kena-tag dari dak kecik comel loteh ni:

Sila picit muka ida kalau nak hendap belog dia.


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Apa yang penting kerjasama. Erk!

2. Benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?
Sebotol Vanilla Coke buat togok masa jawab tag ni. BrrrRRrrr.

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
Rumah baru aku & kekanda. Tema belum bincang. Kalau ada yang nak sponsor sila tinggalkan komen. Hee.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Haah. Bukan sekarang je, semalam dengan hari sebelumnya pun sama.

5. Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
Seumur hidup selagi jodoh masih ada. Wah gitu!

6. Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Buku Asas Takaful. Hujung bulan ni ada exam.

7. Dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
Korang. korang. Kepoci betul yek!

8. Apa name penuh korang?
Tak nak bagitau korang. Wek :p

9. Antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?
Bonda.

10. Namakan yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?
Tak-paham-soklan. Next!

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri
Ye, kiterang basuh baju sendirik guna mesin basuh mak kiterang beli.

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Syurga. Ohhhhhhhhh.

13. Pilih satu, peluk atau cium?
ATAU.

14. Beritahu 3 bende tentang orang yang tag korang?
i. Ida ialah seorang gadis
ii. Ida ialah seorang blogger
iii. Ida ialah Ida

15. 5 bende yang korang sayang sangat dalam hidup korang.
i. Cincin di jari manis
ii. Dak ceklat Genting
iii. Dak biru Soflan
iv. Dak Sin Chan gemuk
v. SE

16. 5 lagu yang korang suka dengar
Nah tengok sini. Lebih aku bagi.

17. Bila tarikh lahir korang dan dekat mana korang sambut tahun lepas?
Bulan Dua. Tahun lepas pergi Holiday dekat BGRC sekali jalan sambut birthday.

18. 5 orang blogger yang kamu nak tag
  1. jayne
  2. a s r i r a y r o c k
  3. Encik MT
  4. einnmohdhairi
  5. mokcik ann
U ols yang tengah baca entri ni pun boleh jawab juga. Tak salah :)

19. Cerita sikit blogger ptame yang korang tag
Salah seorang blogger yang rajin singgah R4T. Ada award yang aku belum kutip dari beliau. Nanti eh. Hee.

Tag = Sangkut?


<< NANG kalau suka! Tqvm :)



10 comments:

Weeda said...

haha...paling suka jawapan kie-yu no 4 tu...haha~

ardinihumaira said...

ngaaaaaaaaaaaahaha...
kie-yu tak tag dni pun dni nak jawab gak sebab tag ni besh bangat :D

belalang hijau said...

bnyk nyer korang dlm soklan tag tue....huhuhu

tengkorakemas said...

no 13..haha terbaik!

asri said...

TERBAIK R ..R4T TAG AQ .......

Encik MT said...

awwww...terharu saya ada org tag... nak nanges arr...haha

mokcik_ann said...

terharu gakk... sampai mokcik x taw nak komen apa.. jumper lagi lah nanti

jayne said...

ngeeee... itu kite la.hehehe.

nurezzat said...

k.kie-yu memang kelako lah..
no 13 tu takde kaitan..haha!!
no 10 tuh soklan nak ape..kite pon tak paham..

gnesop.com said...

byk dapat ahu pasal kie-yu melalui tag ini :)