Anugerah Pengkomen Terbaik | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, October 17, 2010

Anugerah Pengkomen Terbaik


R4T dikurniakan anak award lagi dan kali ini dari seorang blogger yang kreatif in designing. Aku sangat mengagumi bakat yang ada pada diri dia. Terima kasih Tengkorak Emas a.k.a TE kerana sudi memanjangkan award ini kepada R4T. Sangat terharu. Sobb..sobb..


4 sebab kenapa aku selalu bertenggek di belog TE:
  1. Beliau sangat kreatif dalam designing. Tak percaya pegi hendap sendiri hasil grafik dari beliau.

  2. Entri TE semua menarik dan berinformasi. Kalau ke sana pasti akan bawa balik ilmu baru. Yang terbaru TE ada cerita pasal eksperimen sains yang beliau lakukan sendiri. Nak baca? Jom kelik 'Tengkorak Emas Buat Eksperimen'.

  3. TE tarak sombong punya olang. Beliau juga aktif dalam aktiviti membalas dan meninggalkan komen. Terbaiklah!

  4. Beliau pandai main rubik. Jom berguru dengan dia. Aku suka main benda alah tu tapi tak pernah pass. Terasa looser gila. Nasib baik dia ada buat tutorial.


Ini gambar beliau masa dapat award ni. Siap dapat naik pentas lagi. Kelas gitu. Hee. Ok, next nak kena bagi pada blogger lain pulak. Aku pilih 10 top commentator bulan ini untuk menerima award 'Anugerah Pengkomen Terbaik'


Top Commentator Oktober

  1. ardinihumaira
  2. Weeda
  3. gnesop.com
  4. Azman Roslan
  5. tengkorakemas
  6. belalang hijau
  7. Mr PenyuBiru
  8. Sylarius
  9. aliesha kirana
  10. Faiz
Hee. TE dapat balik award ni sebab dia pun salah seorang pengkomen terbaik R4T.

<< NANG kalau suka! Tqvm :)




7 comments:

Weeda said...

wahhh...weeda dapat jugak~

tenkiu kie-yu....huggsss~

Faiz said...

ada juga rupenye..huhu...bleh amik ke..?

SyUhAdA said...

thniah kpd TE~

ardinihumaira said...

hehuhehu...
daat award.. yahuu... alamak tercekik susu anlene sebab jerit kuat sangat masa sedang minum ;p


thanks kie-yu! :D

tengkorakemas said...

hehe TE dapat balik ye..thanks kie-yu :D

tengkorakemas said...

@ SyUhAdA

thanks! :)

nurezzat said...

tahniah pade yg dpt award !