Ardinihumaira Si Hantu Coklat | Belog Ohsem

Jom selongkar

Saturday, October 2, 2010

Ardinihumaira Si Hantu Coklat


Kawan blogger kesayangan aku yang sorang ni memang gila coklat. Dia tak gila lah! Cuma cek mek molek ni sangat sangat amat gemarkan coklat. Dalam banyak-banyak entri yang wujud di
www.ardinihumaira.com topik coklat itu adalah wajib boleh dikatakan setiap minggu. Nak bukti?

Terbaru! 29 September 2010 - Cloud 9 Big Bang


23 September 2010 - Boost | Keranamu Dni gelak
(all time fav cik dni tau coklat ni)

17 September 2010 - Toblerone | Sedap Yang Putih ke Yang Ini

14 September 2010 - Dapat Coklat Raya

31 Ogos 2010 - Malu Nak Beli Coklat - *blushing*
(cerita coklat dan puasa dni)


Ini baru sikit, ada banyak lagi yang u ols boleh baca di sini. Yang peliknya tak debab pun cik Dni walaupun makan coklat dengan kerap. Jelesh ai!

Orang kata makan coklat masa tengah mara boleh kasi cool eh?



7 comments:

Faiz said...

coklat baik tuk kesihatan kot..hehe..sesetengah je kot..

SyUhAdA said...

coklat x menggemukkan...
dun worry klau nk mkn..
tp jgn terover mkn sudah~
hehe~

ardinihumaira said...

miaaaaaaaaaaaahaha...
nyorok belakang Kie-yu ;p
dni ado lagi tau coklat cloud 9 yang dni lom tayang. nama dia cloud 9 nik-nak. semalam beli. dok makan tak henti2... sedap wohh kie-yu.. baik kie-yu g beli. pastu kasi kat dni. hik3... cloud 9 big bang kurang cedap sket sebab dia rasa cam keras.


dni debab lew kie-yu :D naik berduyun2 kg dah ni... kalo dni makan coklat banyak dni tak minum air manis. hehe.. kena kontrol juga yunk ^__^


p/s: thanks dear! labiyu ;)

cik helena said...

memang pon keiyu..hahaha

tapi cikhel tak makan ceklat pon.huhu

Mr PenyuBiru said...

owh! dah lama tak makan cloud 9 & toblerone.hmm..


p/s: cantik layout baru.melilau aku carik ruangan komen.:p

gnesop.com said...

sop pun hantu coklat..huhuh

nurezzat said...

sodapp nye coklat...