Atilia, Camelia, Dato' Sri Najib dan Kucing | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, October 17, 2010

Atilia, Camelia, Dato' Sri Najib dan Kucing


Tengah hari tadi masa tengok Nona, ada tayang cerita pasal Atilia dan aku ternampak kucing dia yang sangat gebussss! Geram woh tengok. Kalau dapat kat aku memang tak lepas aku genggam si kucing tu.


Terus aku gugel gambar kucing dak Atilia:

Hamboi! Makan apelah dak kucing 2 ekor nih. Bulu punyalah lebat boleh buat mop lantai. Hee. Geramnya aku..

Eh..eh..ada jugak gambar Camelia dan Dato' Sri Najib dengan kucinglah.


Sumber gambar : eforum1.cari.com.my

Diriwayatkan dari Abu Qatadah R.A. yang mendengar Rasulullah Saw bersabda tentang kucing, “Ia tidak najis. Ia binatang yang sering keliling di antara kalian.”

Ini salah sekor kucing kesayangan kekanda. Ada berbelas ekor lagi kat rumah beliau. Semua comel-comel belaka. Klik lah gambar tu, ada cerita dia.


Siapa sayam kucing angkat kibod!


<< NANG kalau suka! Tqvm :)



10 comments:

SyUhAdA said...

suka kucing jgk~
especially anak kucing...
cute~!

tengkorakemas said...

best betul ada kucing kat atas tu, jenis apa tu?

Weeda said...

aaaa kie-yu...camna nak angkat keyboard nih? melekat je...agagaga~

oh saya sayam kucing...

fiD said...

aku lelaki pecinta kucen,, huhuhu

LaDy BarbeLLa said...

Huh.. sgt comel kucing2 tu. Bila la Arjun aku nak besar macam tu. huhu

ardinihumaira said...

penchinta kucen :D woooh boleh nana masuk geng sekali ni hehe

nadia said...

kieyu,
mane pic kucing kieyu?=)
mintak 1 dgn kakanda ya...

gnesop.com said...

kat kg dulu suka jg dgn kucing..
tp kat sini, mmg sesuai bela..
tgk yg bela, rajin sungguh.. tp kalau tak jaga, mmg bsuk satu rumah.. maklum rumah2 kat atas.. huhuh

saya_arief said...

kucing memang comell..
;p

nurezzat said...

nampak penyayang gituh sape suke kuceng.. ngee~ kuceng memang comell..