Saya Nak Hadiah Contact Lens Raya Ini | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, August 20, 2010

Saya Nak Hadiah Contact Lens Raya Ini


Aku dijemput lagi untuk join contest. Terima kasih
fiD sebab tak jemu-jemu ingatkan aku tentang contest ini. Dia macam tau je aku ni pelupa. Biasalah umur pun dah makin banyak, sel neutron neuron dalam otak dah banyak reput.


Menceceh la pulak makcik ni..


Tak sampai 3 minggu lagi mau raya! raya! raya! Apa macam preparation? Dah complete ke belum? Baju raya 8 pasang, kasut 4 pasang, handbags 5 buah. Wah beraya sakan kau eh cik kak. Tapi takkan nak pasang body je, mata pun mau cantik gak. Barulah berseri-seri gitu. Apa lagi.. Moh join contest dak fiD ni.

Hah, contest ni senang tahap kunyah kacang kuda woh! Macam biasa syarat-syaratnya sila cekidout di belog ini.




FAN PAGE FACEBOOK - wajib tepek & like ye dek non

Heh. Ini je lah gambau paling menarik yang aku ada. Masa beraya aku tak gheti nak bergambau sakan sebab sibuk penuhkan perut. Hee. Udah tepek gambau kita ke segmen mari bercerita. Eh, aku taknak cerita tapi nak nyanyi lagu raya even suara sumbang mambang. Zasss~ Layan..

LAGU SATU HARI DI HARI RAYA (versi aku)

Satu hari di Hari Raya
Ku lihat banyak makanan atas meja
Perut lapar bergendang tak terkira
Tanda mahu diisi segala yang ada
Nikmat kenyang memang tak terkata

Satu hari di Hari Raya
Ku dengar gosip dari saudara mara
Ku cuba menempek nak dengar sama
Kira gosip itu adalah
Perkara wajib bila berkumpul semua

Satu hari di Hari Raya
Aku meronda jumpa teman lama
Makan lagi sampai tak hingat dunia
Perut buncit tu perkara nombor dua

Satu hari di Hari Raya
Ku lihat poket kosong sedih rasanya
Gara-gara biar papa asal bergaya
Borong sakan sebelum raya
Padan muka aku hahahaha!

[Lagu asal ada sini]

~TAMMAT~

Next, jom pilih lens yang berkenan di hati.

Kalaulah aku menang...

Aku nak rembat lens 'SUPER BARBIE QUEEN' dengan harapan aku akan jadi cun gila macam barbie bila pakai masa raya nanti. Aku mau warna ceklat tau, ala-ala mat saleh gitu.

Moh la join! Jangan lupa tepek:

Referral : Kie-yu (Rumah 4 Tingkat)
Sapa tepek nama aku ada hadiah. Siyes nih!

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Tiada Idea Nak Blogging? Cuba Ini : "bagus gak idea tu heheh...thank;s....buat untuk sebulan siap2...huhu..my problem kadang2 malas nak menaip...pas tu lak idea datang time mgejut je....so kena sediakan pen n kertas selalu heheh " - izyanty



No comments: