Blogger Yang Tersepit | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, August 2, 2010

Blogger Yang Tersepit


Aku seorang blogger yang tersepit. Malam ini baru aku sedar. Bukan tersepit pintu rumah mahupun tersepit tingkap kereta. Tidak sama sekali.

4 perkara yang buat aku rasa tersepit :

1. Tulis entri ikut suka hati sendiri. Lepas publish baru rasa menyesal kerana ada satu side yang aku terlupa nak kaji. Contohnya ada pada entri Sekolah untuk Pelajar Hamil.

Cuba baca keseluruhan entri dan komen kemudian anda akan rasa tang mana yang aku tersepit. Hee. Terima kasih si pemberi komen kerana menyedarkan aku. Teguran ini sungguh bermakna. sob..sob..

2. Revealed the true identity. Sejak 17 April 2010 mula blogging sampai sekarang aku rasa tersepit dengan perkara ini. Pernah ada blog dengan identiti sebenar tapi sebelum mula nak taip entri baru kepala dok fikir 99 perkara yang mungkin bersangkut paut dengan apa yang bakal aku tulis.

Contohnya, ada perkara yang aku tak mahu geng terdekat tahu tapi teringin sangat nak kongsikan dengan blogger lain. Sudahnya satu entri pun tak siap, belog pun ntah ke mana. Bila sudah sorok-sorok identiti hal lain pula muncul. Tolong~! aku tersepit di tengah-tengah identiti sendiri.

3. Err... Skip boleh?

4. Idea yang tersepit. Tajuk entri ini sangat menarik. Idea datang mencurah-curah ke ladang gandum tapi aku tak tahu macam mana nak sampaikan. Akhirnya jadilah entri yang merapu ini. Terimalah aku seadanya. Mekaseh.

Masa dah suntuk. Moh tersepit sebelum 12 tengah malam menjelma.

Blog Pilihan Hari Ini
Tengkorak Emas

Entri Restoran Baser vs Tepian Tebrau : "hehe apala yg kekanda kie-yu belek, ntah2 main tekan je hehe pergi toys r us? cari ape tu, rubik's cube?" - tengkorakemas


No comments: