Gambar Joe Wings Masa Muda | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, August 6, 2010

Gambar Joe Wings Masa Muda


Heh. Tak pernah umur aku tepek gambar ini dalam Rumah 4 Tingkat. Ntah hapa agaknya u ols nak buat dengan gambar masa muda gitaris Wings ni ye?


Kadang-kadang keyword yang ada dalam Nuffnang ni boleh pakai juga buat modal entri baru. Setakat ini keyword 18sx belum lagi tersenarai. Nak cuba gak satu hari nanti tepek statement panas tengok kalau-kalau ada yang tersesat masuk rumah aku ni. Hee.

Oh, ye. Di atas permintaan rakyat Malaysia aku dah kumpul beberapa gambar Joe Wings masa muda untuk tatapan u ols. Nah tengoklah puas-puas:

Cukup muda tak gambar beliau yang aku pilih ni? Hee. Semua gambar ni aku cekau pada belog / website lain. Mekasih kepada:
  1. kamahlejo.blogspot.com
  2. infomaya.net
  3. muzikrock.com
Biodata Joe Wings

NAMA : Abdul Zamin bin Abdul Kadir

LAHIR : 8 Oktober 1969, Johor
(Sekampunglah kita bro!)

KERJAYA : Pemain gitar kumpulan Scandals & Wings, Penerbit album, Pemuzik, Pencipta lagu, Penulis senikata, Penyanyi


KELUARGA : Berkahwin dengan Rozalinda Gulam Rasul dan dikurniakan cahaya mata Tara, Aish dan Yafa


Sumber: muzikrock.com

Gambar muda aku takmoh tengok ke? Hee.

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Aku Menang Tiket 'Tekken' Special Screening' : "hahaahahha...owg da tgok da tekken ni... 3x da tgok " - niakula


No comments: