Menghitung Hari | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, August 10, 2010

Menghitung Hari


Menghitung hari..

Detik demi detik..
Masa ku nanti apakan ada..

Eceh! Nyanyi lagu jiwang la pulaks. Sapa-sapa nak teruskan nyanyi lagu Kris Dayanti tu silakan sesambil baca entri aku ni ha.


Ada 2 hari yang aku dok hitung sejak awal Ogos lepas. Entah kenapa aku rasa gumbira semacam nak sambut Ramadhan tahun ini. Ada rezeki nak masyukkah? Kekanda nak hantar pinangankah? Hahaha. Verangan lebih lah kau.

Satu hari lagi yang aku dok tunggu tu takmoh kepoci dulu. Aku mahu u ols teka. Sapa betul aku topup RM10. Eh! Aku serius lah :)

Caranya senang jeee.. Komen jawapan u ols kat kotak komen. Tak payah nak buat entri ke hapa. Senang kan? But sorry to say, aku hanya mencari SEORANG pemenang. Sapa cepat dia dapat.

Klu: Aku dah kepoci sana-sini. Mungkin jugak dalam komen aku pada entri belog u ols. Belog mana satu aku tak hingat. Tengok-tengoklah ye. Nasib engkorang lahhh. Hee.

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua!

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Entri Balas: Ribena Mempunyai Arak @ Alcohol? : "tak ragu2 dah dgn status ribena dlm perut neh.. huuuu :P " - n4dhi3r4


No comments: