Cerita Lucah Stoking | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, August 25, 2010

Cerita Lucah Stoking


Bertemu lagi kita dalam segmen
Nuffnang: Keyword Hari Ini. Seperti yang u ols baca pada tajuk entri keyword yang berjaya mendatangkan idea untuk entri pagi Rabu ini ialah 'Cerita Lucah Stoking'.


Hahahahahahahahahahaha! Ini reaksi pertama aku lepas nampak keyword pelik tersebut. Stoking pun boleh jadi cerita lucah? Apakah? Beribu tanda soal datang menyerang kepala hotak aku. Jom siasat..



Sumber: biancasue.wordpress.com

Aku gugel keyword itu dan memang entri dari R4T di tempat pertama. Entri yang mana? Ini kata gugel:

Entri Berbau Wang. Gambar Separa Lucah [Episod 2] | Rumah 4 Tingkat
- [ Translate this page ]
12 Mei 2010 ... Esok episod terakhir cerita kesayangan ramai ni. ... Sylarius said... Stoking aper ni? Stoking bola ker? hehe. May 12, 2010 2:33 PM ...
rumah4tingkat.blogspot.com/.../entri-berbau-wang-gambar-separa-lucah.html - Cached

Bawahnya pula aku jumpa satu lagi blog yang ada cerita kategori 18SX. Kalau u ols teringin nak baca bek ghentikan. Ni kan bulan Ramadan, aku takmoh share dosa yek.

Dalam Bahasa Inggeris Stoking tu ada maknanya. Cekidout print screen dari kamus gugel ni:

Kemungkinan besar insan yang dok cari 'Cerita Lucah Stoking' ini pesen-pesen speaking berhabuk punya. Harapnya umat bukan Islam yang buat kerja gini masa orang tengah sibuk kerja pahala yek.

Dalam pada tergelak ada terselit ilmu baru.



No comments: