Jom Shopping Online di ♥ Aisumi's - Style ♥ | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, August 26, 2010

Jom Shopping Online di ♥ Aisumi's - Style ♥


Perhatian kepada kaki shopping online, meh sini aku nak habaq berita gumbira untuk u ols. Ada satu blogshop yang best tahap wajib singgah untuk melakukan aktiviti bershopping sakan. Ada banyak koleksi baju dan aksesori yang menarik dan cantik-cantik belaka. Gerenti rambang mata punya!



Atas nuu banner untuk blogshop yang aku maksudkan. Tuan punya kedai adalah cik adik manis bernama Aisumi. Blog peribadinya baru je aku kepoci beberapa hari lepas. Boleh review di sini untuk kenal beliau dengan lebih dekat yek.

Kalau nak tahu, blogshop milik Aisumi ni telahpun didaftarkan di bawah SSM. Aku pernah habaq sebelum ini kalau u ols masih ingat lagi. Kesimpulannya Aisumi berniaga online secara sah dan u ols boleh membeli tanpa was-was. Best kan?

Moh tengok antara koleksi yang ada di blogshop ♥ Aisumi's - Style ♥:
Blogshop ini juga selalu mengadakan contest untuk merapatkan hubungan antara pembeli dengan pemiliknya. Contest yang sedang berlangsung sekarang ialah Contest Give to the Lucky Person. Melalui contest ini u ols boleh pilih sendiri hadiah yang berkenan di hati dari blogshop tersebut. Maklumat lanjut tentang contest boleh klik pada banner di bawah:


Terbaru, Aisumi mengumumkan tentang contact terbaru untuk bloghsop miliknya. Petikan entri dari blogshop beliau:

"Hari nih nak update pasal contact number Aisumi Enterprise.. macam yang korang tahu lah kan.. Aisumi-Style nih dah didaftarkan di bawah SSM.. tapi bukan di atas nama Aisumi-Style.. Aisumi decide untuk mendaftar di atas nama Aisumi Enterprise.. Surat menyurat boleh dibuat di alamat.." [baca lagi]

Mula berjinak-jinak shopping online. Seronok!


No comments: