Little Roses: Home Made Chocolate | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, August 23, 2010

Little Roses: Home Made Chocolate

Hari ini sudah 13 hari kita berpuasa, maknanya tak lama saja lagi Aidilfitri nak menjelma. Mesti ramai yang sudah plan nak buat rumah terbuka atau kenduri kahwin untuk meraikannya bersama saudara mara dan sahabat handai.

Kebiasannya kalau buat rumah terbuka mesti nak ada door gift untuk para tetamu. Coklat-coklat dalam gambar atas nuu nampak comel kan? Sesuai sangat untuk dijadikan door gift sebab didatangkan siap dengan bungkusan hiasan yang cantik dipandang mata. Tak payah susah-susah u ols nak membungkus itu ini. Jimat masa!


Selain dari majlis rumah terbuka, doorgift ini juga sesuai untuk majlis-majlis lain seperti majlis kahwin-mawin, kenduri kesyukuran, majlis hari jadi atau dihadiahkan kepada teman sepejabat apabila tiba masa yang sesuai.

Tentang kos jangan pening kepala kerana servis dari Little Roses : Home Made Chocolate ini sangat berpatutan. Mereka mengamalkan konsep 'The more you ordered, the less you pay'. Contohnya untuk majlis perkawinan, coklat 3-in-a-box ditawarkan dengan hanya RM2 sahaja. Dan jangan lupa jika order banyak semakin kurang kos yang perlu dibelanjakan.

Moh kita tengok review blog lain tentang servis mereka:
Berminat nak tempah atau ada soalan nak tanya? Boleh e-mailkan terus ke: littleroses.choc@gmail.com atau SMS di talian 016 6199376.

Coklat untuk pemanis mulut di majlis keraian. Sedap!


No comments: