Aku Menang Tiket 'Tekken' Special Screening | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, August 6, 2010

Aku Menang Tiket 'Tekken' Special Screening


Rezeki sebelum Ramadhan orang kata. Ingat lagi tak aku pernah kepoci pasal peluang untuk menangi tiket percuma tayangan filem 'Tekken'. Kalau tak tahu, tak perasan, tak ingat sila klik link untuk mengimbas memori lama.

Inilah gambau yang aku tepek pada profil mukabuku sampai semalam. Boneka Tak Sakit anda sudah boleh tengok gambar profil lama aku sekarang. Hee.

Semalam hati aku tergerak nak klik link contest ni. Dan...

Nama aku tersenarai sebagai salah seorang daripada 90 pemenang sepasang tiket untuk Special Screening yang akan ditayangkan di GSC Midvalley Megamall 7 Ogos ini (Sabtu). Horayyy!





Meh tengok trailer filem ini. Macam best woh! Awek cun dan jejaka kacak ramai enterframe. Kepada u ols yang suka tengok WWF tu bolehlah kot layan Tekken.

Genre filem aksi berasaskan permainan video ni memang menarik. Mesti ramai budak-budak ajak mak bapak penuhkan panggung wayang.

Sinopsis filem :

A Young Man Who seeks revenge of his mothers death. He finds his grand-father, Heihachi Mishima, and pleas to be trained. When the Mishima leader announces a "King of Iron Fist" tournament.

He finds out that his mother's killer, OGRE, will be participating in the tournament. He must fight against the worlds top competitors to achieve his goal with no interference. - Sumber: IMDb

Moh kita penuhkan panggung hujung minggu ni.

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Blogging Adalah Perkara Serius : "Ala..ni semua nak duit je..mengada-ngada.. " - PKE


No comments: