Bayaran Transaksi untuk Cashout Nuffnang Dah Naik! | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, August 16, 2010

Bayaran Transaksi untuk Cashout Nuffnang Dah Naik!


Ehem. Aku tak tahu u ols dah lama perasan ke tidak pasal ni. Yang penting aku baru nampak semalam masa dok ziarah cik BE di rumahnya. Terkezutt mak bila tengok :


Klik kasi gedabak.

[Please note that a transaction fee of RM $2 will be applied to any cash out payments.
Please also allow about 30 days from the end of the month for your payment to be processed and sent.]

Hoh. Nampak tak sedara sedari sekalian.. Dari RM1 telah naik ke RM2 untuk bayaran transaksi bila mau cashout. Tak percaya lagi? Sila buka akaun Nuffnang masing-masing dan tengok sendiri. Hee.

Secara peribadinya aku tak kisah pun naik RM1 sebab seperti yang sedia maklum dah ada lebih kurang 100,000 blog yang dok tepek iklan NN. Kerja banyak woh nak buat, nanti bayar lambat ada je yang bising ye dok? Naik sikit apa salahnya.


Eleh kau. Kata tak kisah tapi terkezutt jugakkan? Hee. Memangla aku terkejut beruk mak yeh sikit. Lagi-lagi tang $$$ ni. Bohonglah sapa tak rasa apa-apa bila ada perubahan pada NN kan. Positif atau negatif perasaan itu terpulang pada individu. Rambut sama hitam, hati lain-lain apa?

Jadi untuk meleraikan persoalan yang bermain di minda ni sesiapa tolong jawab soalan cepu emas dari aku yang terkejut. Aku terlepas kereta api ke ? Ada tak Nuffnang hantar e-mail atau publish entri tapi aku yang tak tau? Meh habaq sket. Mekasehhh.

Nuffnang tak menang tangan sekarang woh. Pepandai je aku. Haha.

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Dugaan di Bulan Ramadhan : "haha.. kesian u. nape x sahur roti plus tuna, or goreng la nasi ke.." - peek-a-boo


Nota: ehem-ehem. ada update. SILA BACA ENTRI INI.



No comments: