My Strange World : Anastasia Ann | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, August 25, 2010

My Strange World : Anastasia Ann


Anastasia Ann si semut comey yang bersarang nun jauh di seberang laut. Walaupun berjauhan dan tak pernah bersua muka, hubungan aku dengan dia sangat baik. Keramahan awek Sabah ini buat aku jatuh hati untuk bertandang ke belog pinknya setiap hari. *erk! kenapa rasa macam tengah tulis surat cinta?*

Ok, cut it off. Rasa geli-geli baca tulisan gaya itu. Hari ini aku nak perkenalkan kepada u ols seorang lagi kawan blogger kita merangkap salah seorang Klien VIP R4T.

Tuan punya belog anastasiaann.com ni adalah seorang awek dari Sabah. Ye, memang aku dah habaq tadi. Sengaja aku ulang biar u ols ingat. Hee. Karakter cik ann ini sangat unik pada aku sebab dia berjaya bertahan di dunia belog ini kerana sifat ramah tamahnya kepada semua orang. Aku gerenti ramai blogger kenal Ann. Ye dok?

Tagline blog ini ialah 'my strange world'. Menarik kan? Dah tau menarik rajin-rajinlah ke sana ye. Antara entri yang menarik untuk dibaca sambil sengih-sengih:
Sekarang moh kita berkenalan dengan lebih dekat sama ann. Aku ada kopipes biodata dia dari belog kesayangannya. (psst ann..mintak halal ye.)

Nama Penuh : Anastasia Ann A. S
Nama Glamor : Ann (glamer ke?uhukssss)
Tarikh lahir : 22/08/1986
No. IC : 860822495*** (dirahsiakan atas tujuan keselamatan)
Alamat : Kota Kinabalu Sabah
About me:
-Comey. la la la~~ Perasan kejap.. haha.
- Lucu.. keh keh keh.. lucu la sangat. Serius beb. Nampak tak aku ngah serius ni.
- Peramas.. habeslah korang!!! hahahaaaa. tapi dalam blog jer ok. Tak caya. nah
- Pendiam. Sooooo true! Aku tak banyak cakap, sangat boring dan sangat garang.. bhahahhaha
- Gila. Tapi kawan korang jugak! Sapa lagi gila sekarang berkawan dengan orang gila-gila?? Miaahahahaa
- Dan sebagainya.. aaaaaaaaa.. korang fikirlah sendiri. G kodek blog aku sekarang!!!! I said Nowwwwwwwwww! Haha :)
[baca lagi]


Gambau semut comey pakai heels merah sambil pegang sejambak ros ini adalah hasil tangan blogger Zack Zukhairi. Inilah buktinya ramai blogger sayang sama beliau. Kenapa semut comey? Mungkin sebab bunyi 'ant' itu lebih kurang dengan nama beliau. Betul ke ann? Hee.

Kawan-kawan maya adalah separuh dari hidup aku.



No comments: