Bersenang-lenang di Rumah Baru | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, August 4, 2010

Bersenang-lenang di Rumah Baru


Sudah 3 kali pindah rumah termasuk yang ini. Dan kali ini aku lupa lagi nak print screen gambau rumah lama untuk simpan sebagai kenang-kenangan di hari tua. Frust buat kesekian kalinya. Huwaaaa!

Sudah, lupakan saja kesedihan akibat kelemahan diri sendiri itu. Hidup mesti terus. Hee. Aku dengan rasa gumbiranya mengalu-alukan kedatangan jiran baru dan lama ke rumah baru ini. Maaflah tiada kenduri sebab bajet lari lepas buat renovation. Kosi meja sekarang dah mahal woh!

Antara 4 benda baru yang u ols boleh jumpa:

1. Rumah baru ini ada 3 bilik. Sudah lama aku berangan nak guna template dengan 2 column gini. Akhirnya dengan bantuan features blogspot yang baru [design] aku berjaya mendapatkannya. Horayy!

2. Promosi baru iklaneka yang berbaloi-baloi. Takmoh cakap banyak, sila klik
sini untuk maklumat lanjut. Ada soalan nak tanya kalu sila jumpa aku via mukabuku / twitter / surat-G / YM / formspring bla..bla..bla..

3. Ada widget status online/offline YM. Maka sapa-sapa yang rasa nak bergosip dengan aku dipersilakan dengan segala hormatnya. Tapi kalau aku dah tepek status bizi idok payahlah kaco. Aku tak reply kang sentap pulak. Hee.

4. Widget dah tunggang langgang aku boh. Kalau sudi nak jiran tetangga sila scroll sampai bawah. Potpet-potpet ada kat atas nuu, awal-awal dah boleh nampak. Macam ada widget yang aku lupa boh. Sapa dapat detect meh habaq kat aku.

Err..rasanya tu je lah kot. Hee.

Blog Pilihan Hari Ini
♥Aisumi Gadis Atas Awan ♥

Entri Sehari Tanpa Entri : "jangan lama2 nnt rinduu~ " - aisumichan


No comments: