Tolong Doakan Kesihatan Mak | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, August 20, 2010

Tolong Doakan Kesihatan Mak


Sesungguhnye ini ujian besar buat aku dan keluarga..

di bulan yg sgt mulia nie..
aku bersahur sendirian di hospital..
hanya dgn air kosong..
and kemudian suamiku x sampai ati..
dia belikan jugak aku roti and susu..
masa ni rasa jugak diri ni disayangi..
Thanks sgt2 kt asben..
sbb dia amat2 memahami keadaan ini..

Aku berdoa...
mohon kepada Allah..
utk tarik balik penderitaan mak ini..
aku sgt kesian tgk keadaan mak..
dgn diri yg lumpuh sebelah badan..
ditambah dgn serangan sawan..
semua pergerakan terbatas..

Aku mengambil kesempatan di sini..
untuk mohon jasa semua kawan2..
mendoakan kesihatan utk mak..
mohon agar mak sembuh dgn cepat..
aku dh x tahan lg tgk keadaan mak..
kesian sgt2...
sedih sgt2...

mohon doa kawan2...
dan saya amat2 menghargainyer..

TQ

[baca lagi]

Ini adalah sebahagian dari entri seorang sahabat blogger kita yang bernama Azura Rahman. (Pangkat kakak bagi aku) Aku dapat tahu berita ini dari blog Hafiz Rahman. Mereka bukan adik beradik, kebetulan nama bapa adalah sama.


Entri ini dibuat untuk meminta pertolongan blogger sekalian. Hanya 2 perkara yang u ols perlu lakukan:
  1. Berdoa semoga ibu kak Azura cepat sembuh
  2. Hebahkan berita ini kepada semua (share via FB, twitter, blog)
Mungkin hari ini hari beliau, mana tahu esok giliran kita pula. Fikir-fikirkan.

Terima kasih kawan.

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Saya Nak Hadiah Contact Lens Raya Ini : "tQ ye kie-yu! heee.. memang kreatif bangat dong!!! point disini lirik tu, ada markah, ekekekekeke... setakat 4 orang masuk kamu, ada chance besar menang.. :D " - fiD



No comments: