Tudung Corak Tengkorak | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, August 19, 2010

Tudung Corak Tengkorak


Dalam bertimbun corak tudung yang wujud, kenapa yang pelik-pelik juga dicari. Siapa punya angkara ni? Baik mengaku.

Mungkin macam inilah tudung idaman hati. Kredit kepada pemunya gambar. Aku terlupa nak salin URL, mintak mahap banyak-banyak. Ekceli gambar ni asalnya ada 2, aku dah edit secukup rasa nak bagi kena dengan tajuk entri. Hee.

Geng blogshop sudah boleh cari design tengkorak ni, potential buyer dah ada. Mereka nak cari kelainan gamaknya sebab dah bosan pakai tudung corak yang sedia ada sekarang ini. Ada sesiapa nak cuba gayakan?

Heeee. Ekceli ini semua dek kerana keyword Nuffnang yang aku jumpa hari ini. Buat aku tergelak besar 2 minit. Kelakar tak hingat woh!

Aku tengah tunggu lagi keyword apa pulak nak keluar lepas ni. Heh. Macam aku cakaplah, boleh buat modal entri baru. Hee.

Tudung corak batu nisan takde yang berkenan ke?

Blog Pilihan Hari Ini

Entri 5 Petanda Awek Syok Sama Lu : "Wahahah.. terbaik.. memang betul pun entri ni..." - A-Y-I-E



No comments: