Aimi's Fabulous Textile | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, August 31, 2010

Aimi's Fabulous Textile


Panggilan kehormat kepada kaki-kaki shopping online! Yang bukan kaki shopping online pun moh belek sama. Ini ada satu lagi blogshop yang tahap wajib singgah dan borong untuk u ols.
Aimi's Fabulous Textile memang F.A.B.U.L.O.U.S!!!

Hari Raya dah nak tiba, baju raya mungkin sudah siap hanger barang namblas, lapanblas pasang ye dok? Hee. Kepada tukang jahit baju raya sendiri mungkin boleh rembat kain-kain cun yang ada di blogshop ini. Kalau u ols bukan tukang jahit boleh juga order untuk majlis-majlis lain lepas raya. Rumah terbuka, rumah tertutup, kenduri kendara dan segala macam majlislah yang ada nanti. Rugi woh kalau tak beli!

Bak kata tuan belog:

Aimi's Fabulous Textile.
Di sini ada menjual bermacam-macam jenis kain yang cantik, menarik dan yang paling penting harganya yang amat berpatutan.
Selamat Bershopping! :P

Selain kain Aimi's Fabulous Textile juga menjual aksesori yang cun untuk u ols pilih sebagai kegunaan sendiri atau hadiahkan kepada prang lain. Aksesori terkini yang ada di Aimi's Fabulus textile adalah handbag hook sebaguna. Setakat ini aku belum pernah jumpa lagi dijual di pasaran, memang unik! Tak percaya meh tengok gambau:

Seperti yang u ols boleh tengok, kegunaannya untuk gantungkan handbag pada meja masa tengah makan di luar. Kalau gantungkan macam tu takdelah rosak handbag yang dibeli mahal-mahal. Selain tu, boleh juga dijadikan hiasan pada handbag apabila tak digunakan. Ada macam-macam design yang u ols boleh pilih. Moh pakat ramai-ramai cuci mata di:

Alah membeli menang memakai!



No comments: