Hadiah Hari Raya dari Dni | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, August 13, 2010

Hadiah Hari Raya dari Dni


Masa balik kerja hari Selasa lepas, hati terdetik nak jengah peti surat kat rumah. Eh, ada sampul surat untuk akulah! Macam kenal jeeee tulisan tu.

Cepat-cepat ambil, masuk rumah campak handbag segala dan terus buka sampul tadi. Eksaited woh! Dah lama tak dapat surat chenta. Hee.

Moh tengok apa ada dalam sampul surat.

zap..

zap..

zass..

*efek koyakkan sampul surat

Tadahh...

Hah. Inilah dia isi kandungan sampul misteri tadi. Hadiah hari raya dari Dni. Tau dah tak surprise sebab tajuk terang-terang dah habaq. Saja nak meriahkan entri.

Jangan jeles haaa.. tak sampai seminggu puasa dah dapat hadiah raya. Ni mesti kes nak balas sebab
aku bagi keychain hari tu. Buat susah-susah aje Dni ni tau.

Brooch comel ni aku akan pakai masa hari raya nanti. Nama pun hadiah raya kan? Hee. Memandangkan baju raya belum cari lagi, bolehlah cekau baju dan tudung yang ada selit warna pink untuk match dengan hadiah Dni. Kebetulan memang takde idea nak tema warna apa untuk baju raya taun ni. Latest fashion pun aku tak tau. Hee.

Pinjam header eh cik Dni. Boleh kan? kan?

Aku gerenti u ols mesti selalu nampak header ni. Tak lain tak bukan kepunyaan cek mek molek Ardini Humaira. Salah seorang blogger kesayangan R4T. Aku selalu lepak belog beliau sebab cerita hidup dia menarik dan banyak influence aku.

Yang terbaru Dni ada cerita pasal Teh Lipton perisa Vanilla dan tak semena-mena aku pun nak rasa juga. Petang ni harus redah kedai dan cari sampai dapat. Aku memang cepat je terpengaruh kalau bab makan ni.

Mai secawan! Hee.

Sayam Dni ketat-ketat. Muaah!

Blog Pilihan Hari Ini

Entri Pemenang Kuiz Menghitung Hari : "eh..apasal nama kak jie tak de pun? hahaha... mmg pemalas join contest, nak menang ape " - kujie



No comments: