Terima Kasih dan Tahniah MJ | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, December 23, 2010

Terima Kasih dan Tahniah MJ

Dalam sibuk sibuk dengan kerja dan kehidupan di alam realiti *cewah!* cik MJ kita sempat buat GA tau. GA 1st Gaji Yang Happy diberi nama. Sama-sama happy sebab dia dapat gaji, readers belog MJ dapat hadiah. Yeay!


Ewah! Happy benar cik MJ sampai bertukar wajah. Hee. Untuk pengetahuan u ols, beliau dah pun selamat bergraduasi ujung bulan lepas. Tak terlambat rasanya nak ucapkan Tahniah kan? So here we go:

tAHniAh MJ :)

Sesapa yang nak kepoci gambar konvokesyen beliau boleh kelik sini. Tapi restricted to her friends only. Kalau nak tengok sila add beliau ye minta izin nak tengok. Hee. Lawa lawa oh gambar vintage beliau :)

Ok dah meh kita kembali ke kisah GA 1st Gaji Yang Happy. Haa cerita tak habis lagi tau! Meh nak habiskan cerita dengan gambar ini:


Aku menang bukan satu tapi 2 pasang brooch comel dari Sabah. Naik flight woh hadiah ni. Bolehlah melaram dengan brooch baru lepas ni. Hiks. Tenkiu MJ !

Ramai sudah merinduimu MJ :)


8 comments:

Jieda said...

Tahniah kieyu.

Kie-yu said...

@Jieda
thnx sis :)

Azman Roslan said...

tahniah,...

namaku annonymous said...

salam. wah!! tahniah2.. Hurm,MJ baru balik ke? lama jugak dia pergi..ke dah lama balik.. hahaha.

dapat dua ke? satu untuk awak. satu untuk saya. deal? hehe

ardinihumaira said...

tahniah Kie-yu!
bestnya :D

aren said...

uish..cantiknya! nak jugak..

munna said...

wah! murah lagi rezeki kie-yu... tahniah...

hans said...

hahaha
den pun baru dapat hadiah pen drive tadi
hehehehe

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!