Rahsia Bahasa Tubuh | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, December 10, 2010

Rahsia Bahasa Tubuh

"ANDA RASA ANDA TIDAK CUKUP BAGUS UNTUK DILIHAT SEBAGAI INSAN YANG HEBAT DI MATA ORANG LAIN ???"

ANDA SILAP !

Kerana Anda Bakal Memiliki Satu Ilmu Yang Mudah Untuk Dipraktikkan Bagaimana Anda Boleh Membina Pengaruh, Kredibiliti Serta Keyakinan Orang Lain Terhadap Anda Tanpa Perlu Menyampaikan Kata-Kata Yang Hebat...

Haaa. tu diaaa introdaksyen *bak kata ayeem ayam* untuk laman web rahsiatubuh.com ni :) Ekceli laman ini dimiliki oleh saudara M.Faisal seorang pengkaji bahasa tubuh dari Kuala Lumpur. Melalui laman ini beliau sedang mempromosikan e-book tentang rahsia tubuh.



Cewah! tubuh pun dah pandai berahsia sekarang ni yek. Untuk pengetahuan u ols, dalam Rahsia Bahasa Tubuh terdapat pakej 2 ebook yang bakal anda terima. Ebook ini mengandungi informasi serta ilmu lengkap tentang jenis-jenis bahasa tubuh yang perlu anda tahu. *cedok ayat tuan punya laman web*

Berminat nak memilikinya? Harga hanya RM45 sahaja dan sedara M. Faisal ada jaminan untuk u ols. Cekidout:


JAMINAN PENGEMBALIAN WANG DAN TAMBAHAN BONUS…!!

Saya akan tambah nilai berbaloi tersebut dengan DUA jaminan. Jadi saya memberitambahan bonus iaitu anda akan mendapat Kuasa Minda oleh Ammar Zahar secara PERCUMA! (www.KuasaMindaBerjaya.com)dan juga JAMINAN TANPA RISIKO buat anda tanpa menaikkan nilai pelaburan anda :

Dalam masa 12 bulan selepas anda memiliki ebook ini dan anda rasa anda mahu wang anda semula disebabkan tiada satu pun teknik yang dikongsikan itu berkesan maka anda hanya perlu hubungi saya dan saya akan pulangkan kesemua wang pelaburan anda dengan tanpa banyak soal.

Ya, tanpa banyak soal. Inilah jaminan saya



Maklumat lanjut u ols boleh terus berhubung dengan sedara M.Faisal di sini.


3 comments:

darkbatman said...

bahasa tubuh ne penting jugak kan?

ardinihumaira said...

wah3 pasni leh tahu awal2 dah tentang orang tu hehe

gnesop.com said...

bagus juga tahu rahsia tubuh ni.. untuk kesihatan dan kesejahteraan :)