BlogLarian | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, December 8, 2010

BlogLarian


Heh. Instead of belogwalkingKONG sekarang aku buleh ber-BlogLarian tanpa mengeluarkan setitik peluh pun. Fuh! memang berbaloi. Terima kasih kepada sedari
ardinihumaira dan sedara belalang hijau yang sudi menyangkut (read:tagged) aku untuk program baru ni :)


Saya suka berbelogwalking kerana...
*buleh tukar tak saya ke aku? baru rasa dekat sikit dengan u ols :) *

"...dengan aktiviti ini aku dapat merapatkan silaturrahim sesama blogger semestinya! Selain itu, dengan belogwalking aku dapat memantapkan lagi ilmu-ilmu blogging sebab setiap hari ada ilmu baru yang dikongsikan oleh blogger serata Malaysia. Aku juga suka baca cerita peribadi dari pelbagai latar belakang blogger yang dalam tak sedar terselit 1001 pengajaran yang boleh kita ambil dan jadikan tauladan. Tak gitu?" ehem..cukup ke idok 30 patah ni gamaknya..

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:


Photobucket

Dni ngap donat comel tau! jom kepochi :)
.......................................................................................................................

Aku nak ajak sama sis munna, asy dan hans untuk join program ni. Jomla! jomla!

Apa itu BlogLarian?
Kalau terangkan panjang-panjang takut pening kepala pulak u ols nak memahamkan. Jadiknya aku ada satu ayat untuk menerangkan maksudnya:

BlogLarian: One Stop Centre for BlogWalkers

Eh? nak yang panjang jugak ke..boleh kelik je link atas ni. Mr. FareddSairi ada penerangan lengkap selengkap lengkapnya.

Ramai kata BlogLarian ni berbaloi-baloi. Jom join!





14 comments:

ardinihumaira said...

BL best tau Kie-yu..
:)

Belalang hijau Perisik said...

jom kita same2 lari2 ank kie-yu...
hahaha

Mrs. Q! said...

@ardinihumaira
dni recommend itu pasal kie-yu join :)

Mrs. Q! said...

@Belalang Hijau
meh meh..
jgn tersepak batu lalu tergolek udahler
heee :p

Azman Roslan said...

nak try tengok..

honey amour said...

macam best..nanti ada masa free sis nak buat gak la..:)

tengkorakemas said...

fenomena baru ni..bloglarian..TE memang pakar bab lari2 ni..terutama jarak jauh hahahaha

munna said...

kak munna dah lama sahut cabaran ni dah tersenarai dlm list yg ke 28... memg berbaloi2 join segmen ni....

Jieda said...

Tahniah kerana kie yu dah join.

hans said...

ramai betul tag aku nih
adess

P/S : Kisah Dongeng Telefon Awam Dan Telefon Bimbit

Ezzattie said...

ezzat pun kena tag untuk join Bloglarian ni..

=)

Unknown said...

x join lg..

nnti2 kot...

gnesop.com said...

nak join jg tp tak sempat...

hans said...

dah join tapi blog ku xkuar2 lagi
haih