Pukau di Stesen Minyak | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, December 16, 2010

Pukau di Stesen Minyak


Pemanduan tenang. Kelajuan 60 km/j sahaja. Meter minyak berada di tahap yang tidak memuaskan lalu berhenti untuk mengisi minyak. Sempat juga mengambil sebotol minuman Nestle yogurt Bliss perisa buah-buahan campuran. Bayar RM 20 untuk minyak dan RM 2 untuk minuman botol kecil pada abang kaunter.

Sumber: digital-photography-school.com

Melangkah dengan gagah perkasa ke pintu kereta. Start kereta dan Viva meluncur laju keluar dari stesen minyak berlogo kerang. Hati gembira. Minuman Bliss diteguk sedikit demi sedikit untuk menghilangkan dahaga di tekak.

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:

.......................................................................................................................

Tak sampai 10 minit, lampu minyak pada kereta dah bernyala kuning. Omaigod! Lupa nak isi minyak ke apa tadi hah?




Cis! Aku dipukau minuman yogurt Nestle Bliss.

Gotcha! *cerita ini adalah rekaan semata-mata*




16 comments:

Weeda said...

hahaha...kie-yuuuuu...

ada ke lupa isi minyak...haipppp

soffya cik bulan said...

igt apa dah...sbb encik m kite tu kena hri tu pukau kt stesen myk..aduyaiiii
melayang rm160...;'(

tengkorakemas said...

nasib baik rekaan..kalau tak rugi tu woo..bliss masuk 'tank' lain bolehla takkan nak masuk tank kereta lak XD

Nia said...

hehe...suka bliss jugak ke kie yu?

ardinihumaira said...

hehehe...
nakal ni kie-yu!

Azman Roslan said...

kasihan. heheh..

Kie-yu said...

@Weeda
hehe. cite tipu² je ni weeda :p

Kie-yu said...

@soffya cik bulan
ye ke
kesiannye
pia share la kt blog
bleh jadi pengajaran~

Kie-yu said...

@tengkorakemas
hehe
mintak² tak jadi cerita betul lepas ni
kie-yu ni pun same je kuat berangan

Kie-yu said...

@Nia
suke! suke!

Kie-yu said...

@ardinihumaira
nakal sikit² je dni cayam :p

Kie-yu said...

@Azman Roslan
hehe
kesiannnn kan kan :p

ardinihumaira said...

nakal banyak. tak kira....
larikssssssss ;p

gnesop.com said...

huhuhu... tu lah, dok berangan lagi..
ingat kat sapa aganya nyer.. :)

Mr PenyuBiru said...

ni mesti kes kuat berangan kunun² model minuman bliss la tu.hehe

hans said...

hahahaha
ingatkan betul tadi