Cik Halimunan Sponsor Hadiah | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, December 10, 2010

Cik Halimunan Sponsor Hadiah


Ehem. Nak dengar gosip terbaru tak? Tadi jengah belog sis Amy (tuan tanah AKU ~ Halimunan) terjumpa satu cerita hot hot kebaboom gitu.


hah! Aku bukan nak cerita pasal kak sumi mahupun cik sekilass kita ni cuma depa ada kait mengait dengan gosip yang aku nak habaq sat sat lagi. Eh bukan sat lagi tapi sekarang. Hee.

Sesiapa yang dah join GA dari mereka 2 beradik ni mungkin memenangi hadiah saguhati dari sis Amy. Haaa. Nilah gossip yang aku kata hot hot kebaboom tadi. Beliau bukan sahaja halimunan sesaja tapi berbesar hati menjadi salah seorang sponsor untuk GA blogger feymes dua ketul orang ni.


Walawehhhh! comel kan? Inilah hadiah yang beliau sponsorkan kepada 3 pemenang bertuah dalam GA tu. Sepit sepit boleh letak kole ayor lerrr. Erk! atau nama lain nya gelas air. Kalau lepak-lepak depan lappy takut terlanggar buleh guna benda ni kepit tepi meja. Takdelah mandi air sirap lappy u ols nanti.

Gosip lain? Sis amy ajak u ols kepoci dengan beliau dalam twitter nya. Dah add belum? Kalau belum meh add cepat sweetdarling79. Aku dah add dahhh. Eh eh nak gosip lagi ke.. meh kelik dan baca sampai lebam:

Nak sepit tu!!!!



9 comments:

Weeda said...

nak jugak sepit tu...festime tengok nih~

sw33tdarling.com said...

walaweiii... buat shusyaah2 jer... [blush blush]

tqvm!

hans said...

loh
dua berdik ker?
den ingat orang yang sama
hahahahha

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

munna said...

menarik pulak penyepi cawan ni.... in menjimatkan ruang betul...

Azman Roslan said...

wah aku pun nak join.. heheh

ardinihumaira said...

uiyyoo..
lawa tuh! :D

Ezzu Raza said...

salam kenal..kita satu senarai dalam blog larian..

http://bloglarian.blogspot.com/2010/12/senarai-blog-ke-80.html

gnesop.com said...

wah,, menarik hadiah tu..
juga sgt berguna :)

soffya cik bulan said...

hadiah yg sgt berguna..fes time tgk nihh

hu malu, kedaratnya...