Dah Seminggu Dia Bergelar Tunangan Orang | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, December 19, 2010

Dah Seminggu Dia Bergelar Tunangan Orang


Semalam genap seminggu usia pertunangan sahabat kesayangan aku yang sorang ni. Hee. Sudah selamat lagi seorang maka tinggal 3 orang tengah tunggu turn *termasuk aku. ahaks* Even cerita dah agak basi tapi aku still nak up up untuk dijadikan memori terindah dalam persahabatan we ols. Ececece.

Selamat Bertunang Cik Green!
Tarikh : 11 Disember 2010
Tempat : TSP, Johor


Opkoslah yang baju lawa putih suci itu cik green dan lagi seorang yang bakal jadi bini orang hok baju biru yang dok sengih kemain lebar. Lagi 3 orang still single but not available yeah. Hee. Nak jugak mention kan kan kan nyampah mak! Meh nak boh caption sikit: dari kiri cik dot dot dot, cik Auni, cik Green, cik Myrot dan cik Ida (mamp*s aku kalau dia tau aku tepek nama ni. Hee)

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:



.......................................................................................................................

Aku agak frust menonggeng tak dapat tengok sesi sarung cincin beliau sebab masa tu aku tengah khusyuk dengar lecture Wasilah Kesejahteraan di Suria City Hotel. Pukul 5 petang habis terus berdesup dengan kekanda ke rumah beliau. Yang buat aku terharu cik Green sabau jek tunggu, tak tukar pun baju lawa menanti dengan penuh setia bersama 3 sahabat kesayangan yang lain. Dats y i luvvvv them so much :)

Untuk pengetahuan u ols cik green dan pasangannya dah berkawan selama hampir 5 tahun yakni sejak we ols di bangku sekolah lagi. Alhamdulilah jodoh mereka panjang sehingga ikatan pertunangan sudah pun selamat diadakan. Happy sangat sangat sangat tau!

Doa aku untuk cik Green semoga ikatan ini berkekalan sehingga ke jinjang pelamin seterusnya hidup bahagia sampai syurga. Aminnn..

Eh, cik green pandai baking tau. Jom cuci mata kejap ke belog cup cake :)


4 comments:

Faiz said...

citer org lain yg tunang lg..haha..owner blom lg..haha..lau owner yg tunang..seminggu kot blog nie bersawang..huhu

p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

Weeda said...

kie-yu bila pulak nak tunang? ngehehe~

hans said...

bilalah den plak nak ikut jejak langkah kawan ekau nih

P/S : Tiba - Tiba Teringat Kisah Lama

green said...

thanks kie-yu...mandai eh tulis...kamu tu bile lh