Gadis Cun Milik Rosyam Nor | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, December 13, 2010

Gadis Cun Milik Rosyam Nor


Aku dapat gambar dari email respeks group. Takde cerita mahupun caption. Takpe takpe biar aku bubuh sendiri caption suka² hati. Abang Rosyam Nor sila jangan saman aku yek!

Moh layannnn..

Perhatian! aku tak tahu menahu siapa mamat yang dok sebelah gadis cun milik abe Rosyam Nor ini. Siapa tahu sila habaq mai naaaa.

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:


Photobucket

Dni dah jumpa Cocopie pink idaman hati. Jom kepochi :)
.......................................................................................................................

Errr..yang ini mungkin sahabat handai beliau kot. Nak kata adik beradik pun boleh jadi. Ada iras-iras kan? Ntah le labu kau tak tauuuu.

UPDATE!
Dua budak perempuan tu memang anak Rosyam Noor. Yang baju berkotak hitam putih tu, sulung dan yang berkotak maroon tu pulak yang kedua.

Thanks a lot myza yusof!

Yang ini pun aku tak kenal gak. Omak dia kahhh? Atau datin yakni jiran sebelah beliau?

Haaa. Gadis cun milik Rosyam Nor ni sebenarnya anak dara dia yang nombor berapa aku kurang pasti. Aku bukan peminat kipas-susah-mati dia. Yang penting cun kan? Tak nampak macam anak dengan bapak pun. Awet muda gitu!

Disclaimer: Segala yang aku tulis ni tiada kena mengena dengan cerita benar tentang gambar. Semuanya hanyalah rekaan semata-mata.

Dah ramai rupanya buat entri pasal ni lepas gugel tadi. Aku ketinggalan.





11 comments:

mizayusof said...

miza pernah tengok dia orang berdua ni. sekadar baca blog dia orang jelah. tapi sekarang dia orang tak aktif blogging. dua2 budak perempuan tu memang anak rosyam noor. yg baju berkotak hitam putih tu, sulung. yang berkotak maroon tu pulak yang kedua. hehe :)

canik kan. macam runika, isteri rosyam :)

Weeda said...

dah besar anak rosyam ni..mcm kie-yu ckp..tak macam anak ngen ayah pun..

Farhana said...

haha. ingat sapo la tadi. cantik anak dier kan... ;)
ps/; akak tak tau pun pasal ni. bc blog ni baru tau kes ini. lagi ketinggalan ketapi.. huwaaa

anamizu said...

aah x mcm anak dgn ayah ^^

hans said...

cantik lah anak dia

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

mizayusof said...

kieyu, ini link yang awak nak :)

1. arniesha: http://harshpillow.blogspot.com/
2. anis: http://aniskissyou.blogspot.com/

sekarang dia orang dah tak aktif blogging.

Mrs. Q! said...

@Miza Yusof
thanks a lot :)

ardinihumaira said...

bapak dia siyes awet muda :D

sw33tdarling.com said...

bapak yang awet muda! heeeee

soffya cik bulan said...

dah besar ek dorang..
mcm mana bl dpt gmbr ni ek..
bkn dia tu hidden kuarga dia ek

hans said...

den tunjuk dekat mak den
lepas tu mak den cakap cantik
memang cantik kan