Keputusan SPM dah Keluar? | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, December 13, 2010

Keputusan SPM dah Keluar?


Selamat Hari Senin kak Salmah apam balik, abg Dol tokeh sayur dan u ols yang sedang saspen dengan tajuk entri aku yang tak masuk akal ini. Hee.

Kejap je dah hari Isnin padahal aku rasa macam baru sejekap tadi taip entri Isnin Datang Lagi. Cepat benor masa berlari pecut kan?


Haa. Idok payahlah nak saspen bagai yek. Tajuk tu propa je lah! Adik aku pung tengah ada 1 lagi paper belum lepas. Dah panas bontot je minah tu nak jadi budak-dah-habis sekolah.


Ni haaa nak bagi u ols sengih sengih kambing sikit di hari Isnin yang 'sungguh bersemangat'. Kesahnyaaaa..ada satu perbualan antara anak dan ayah setelah keputusan SPM diumumkan tahun sudah:

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:


Jom join GIVEAWAY SEPARUH JIWANG dari belog Weeda :)
.......................................................................................................................

Tahun ini ada berita baik, Ayah!" ujar seorang anak yang baru saja menerima hasil keputusan SPM kepada ayahnya.

"Berita baik apa?" tanya ayahnya.

"Yang pasti Ayah tidak perlu pening memikirkan belanja saya untuk masukke universiti." jawab si anak.

"Apa kau lulus dengan markah yang bagus dan mendapat biasiswa?" tanya ayahnya dengan wajah yang bercahaya.

"Bukan Ayah! Saya ... tidak lulus!!" jawab anaknya dengan selamba.




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Anak sapa lah ni :p

Hampagas cap Epal punya anak.





13 comments:

nurezzat said...

haha bengong punye anak...

p/s:ezzat berdebar2 menunggu result PMR ni.. huhu..

hans said...

hahaha
memang den xpercaya result SPM dah keluar

nasib ayah si girl tu tak lempang budak tu sebab cakap cam tu
hahahahaha

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

nur said...

Hahaha.. saspens je tajuk.. nak kena la tu
ALL IN ONE

Belalang Hijau said...

hahaha
anak yg soleh tue sbb x nak bebankan ayah dia...

Nia said...

hehe,..paper sampai isnin ade lagi,..tergezut gak tgk result dah keluar.

misz myza said...

hahahahahah.. ayah mmg x risau.. tp rse darah tinggi tiba2 naik...

NuR 'aQiLaH said...

wakakap.
trauma tgok pekatan result -_-"

tengkorakemas said...

hehe niat anak tu baik..tapi tak kena maksud ayahnya haha

ardinihumaira said...

uiskkk terkejut dni. sebaik tak laung kat adik suh datang tengok cepat2 hehe

AngahSayang2314 said...

hahahah anak sapa la nie hehehee

Weeda said...

ingatkan result kuar betul2 tadi..haha..weeda tak amek tau sgt spm tahun ni..takda adik amek spm..

mummynana said...

hehe. all the best! :D

sw33tdarling.com said...

baru nak tanya... "bior betul, bebudak baru jer berangkut baju kuar asrama" hahahahaaha