Meh semak kot ada nama u ols :) | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, February 24, 2011

Meh semak kot ada nama u ols :)


Haaa. Pengumuman lagi ni. Tahun pun dah bertukar kan, makanya kehidupan aku pun dah bertukar. 100% berubah sebab sekarang aku dah tak kerja tempat lama yang banyak masa lapang macam dulu. Tempat kerja baru ni sepanjang hari buat kerja luar. Yeeee. Itu pasal susah nau nak nampak update dari R4T.

Ekceli nak bagitau yang segmen top komentator tu dah dibubarkan untuk tahun ini. Disebabkan komitmen aku lebih kepada dunia nyata maka terpaksa buat keputusan ni. Jangan marah aaa. Tapi jangan risau, masih ada benda yang aku nak lanting-lantingkan kat u ols.


Okeh, meh cekidout top komentator Disember yang aku tak sempat nak umumkan tahun lepas. Ecece. Macam lama nau je bunyiknya.



Top Komentator Disember

  1. hans
  2. ardinihumaira
  3. Weeda
  4. munna
  5. gnesop.com
  6. tengkorakemas
  7. Azman Roslan
  8. aren
  9. Mr PenyuBiru
  10. Belalang Hijau

Dek kerana banyak buat salah sama u ols lebih lebih lagi kepada mereka yang rajin menyinggah dan tinggalkan komen seperti di atas, maka aku nak bagi hadiah kepada semua 10 pengomen terbanyak bulan 12 tahun lepas. Kepada mereka yang tersenarai silalah emailkan nama, no telefon dan alamat ke fourth.floor424@gmail.com dengan subjek 'TOP KOMENTATOR DISEMBER 2010'


psst..ILU!!


17 comments:

Azman Roslan said...

eh nama aku ada la, heheh.. sekarang gak aku email..

syAzAnA said...

alahh. nama syaz xde lahh. huhu. xpe3. nnti try bulan depan. hehehhe

Weeda said...

yeay!


pssstt...ILU tooooo~~~~

tengkorakemas said...

yahoo!baiknya kie-yu :D

Tihara said...

best nya korang :)

ardinihumaira said...

wahh thanks kie-yu! :D
ILU gak <-- tiru weeda hehe

munna said...

hahaha....nama munna pun naik lah... nak gi hantar email kat kie yu lepas ni...

Kie-yu said...

@Azman Roslan
hah! email jgn x email
tahniah nooo :)

Kie-yu said...

@syAzAnA
bulan depan dah xde la syaz segmen ni
sorry yek :(

Kie-yu said...

@Weeda
hikhik :D

Kie-yu said...

@tengkorakemas
TE pun baik jugak :D

Kie-yu said...

@Tihara
hye tihara :)

Kie-yu said...

@ardinihumaira
sme2 dni
miss u :D

Kie-yu said...

@munna
hehe :)
tahniah sis!

MaryamJamilah said...

Name I mane? Huhuhu..
Komitment I pun dah ke dunia nyata.
Isk3.. terase menduakan belog plak :p

Mr PenyuBiru said...

patutlah tangan asyik gatal jer dari bulan 12 itu hari.rupanya nak dpt hadiah bulan ni.hehe..

pepehal thanks.nnt bro emel.. :D

gnesop.com said...

wah.. nama sop pun ada.. yeee..:)