Hadiah dari ardinihumaira.com | Belog Ohsem

Jom selongkar

Monday, December 20, 2010

Hadiah dari ardinihumaira.com


Aku dapat hadiah lagi buat kali ke sekelian kalinya dari cik ardini humaira kesayangan ramai. Jangan jeles aaa :p Nak tengok tak hadiahnya? Nah bagi hint sikit. Lepas kepoci nanti baru tunjuk hok penuh punya. Hee.

Ekceli aku dapat hadiah ni sebab menang salah satu contest yang dni anjurkan yakni Contest Print, Screen & Win! Seronok kemain tau bila dni umumkan yang aku adalah salah seorang pemenang bertuah dalam entri ni:



Bukankah aku dah habaq sebelum ni yang ardinihumaira.com adalah lubuk hadiah? Aku tak tipu kan. Rugi tau kalau u ols tak join segala contest / GA sebelum ni sebab hadiah semua best-best!

Yang terkini dni ada buat lagi GA yang senang gilerrrrr, hanya tinggalkan link je. Tak perlu buat entri ke hapa. Mesti nak join kan? Meh klik link ni:

Hadiah Tajaan untuk anda! Tinggalkan link anda sekarang juga!

Untuk menghargai followers dni pun nak bagi hadiah gak. U ols follower dni? Jom lah tinggalkan link kat sini:

Anda Followers ArdiniHumaira.com? Sila tinggalkan link anda sekarang

Fuhhh! rugi betullah kalau u ols tak join. Tak keluar setitik peluh pun tapi peluang untuk menang hadiah sangatttttttt besar!

Ok ok, bawa bertenang. Sekarang aku nak tayang hadiah yang udah di susun cantik cantik supaya lebih menonjol gitu. Almost RM100++ tau nilainya. Thanks a lot dni!!!!

  • Pencil eyeliner (Black) - Avon
  • Lipstick - Avon
  • Mask Naturals - Avon
  • Set Anew Skincare - Avon

Sharing is caring :)


6 comments:

munna said...

Fuyyoo.. mengancam gak hadiah nya.. tahniah

ceksumolek's said...

wahhh~ jeles nihh! tahniah dear ^^

mizayusof said...

wow! bestnya. congrats dear :)

- zuriey - said...

tahniah..bestnya menang

Weeda said...

wahhh best tu...set anew tu mahal tu..heee...


congrates lalim~~

ardinihumaira said...

:D dni guna anew skincare.. hehe...
tahniah dear!
cuba tau