Feedback Iklaneka R4T dari nadia | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, December 14, 2010

Feedback Iklaneka R4T dari nadia

Nama*:nadia
URL blog*:http://nadiafarahida.blogspot.com
Bagaimana anda tahu tentang perkhidmatan Iklaneka di R4T?*:Melalui promosi di R4T
Adakah anda faham dengan segala kelebihan dalam pakej yang ditawarkan? *:Ya
Adakah harga yang ditawarkan berbaloi dengan perkhidmatan yang anda terima?*:Ya
Apakah keistimewaan R4T yang membuatkan anda ingin beriklan di sini?*:Harga berpatutan, Perkhidmatan design banner, Review mempengaruhi pembaca, Proses urusniaga cepat dan mudah
Lain-lain::kieyu menerangkan details tentang sesebuah blog dgn sngt details dan sngt menarik!
Apakah kelemehanan R4T yang perlu diperbaiki?:
Lain-lain::kieyu da xupdate hari2. xbest! =( sila update bnyk2 ye.. hehe
Adakah melalui Iklaneka di R4T membantu mempromosikan blog/blogshop anda?*:Membantu
Tahap kepuasan secara keseluruhan tentang iklaneka R4T*:Memuaskan
Cadangan/Ulasan/Komen (Jika ada):kieyu da ada nama dlm bidang berbelog ni.
jadi, bila da ade name, semua org kenal keiyu.
bile orang kenal kieyu, msti semua nk kieyu selalu update sbb blh baca blog kieyu slalu.dan nadia adalah slh sorang. =)



6 comments:

hans said...

wah
tak sia2 la diorang iklankan

P/S : Apabila Si Gila Bertemu Si 'Gila'! Hans Conan Menyiasat!

Kie-yu said...

@hans
hehe :)
berbaloi-baloi..

AMir Izzat said...

kak kieyu bagi perkhidmatan yg terbaik!! bagus... hehehe...berbaloi kan?

Belalang Hijau said...

pelanggan d utamakan!
cayalah kie-yu...
hee...

soffya cik bulan said...

kie0-yu, pia nk bljr buat pngiklanan ni jugak..kotak utk ruang iklan tu mcm man nak buat ek?

gnesop.com said...

setakat baca review, suma berpuas hati..
tahniah kie-yu :)