MarilahBerBaikBaik (Team MBB) Punya Kerja | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, December 14, 2010

MarilahBerBaikBaik (Team MBB) Punya Kerja


Kesian adik aku baru tau pasal kewujudan youtube lawak tahap cipan kena lenyek tayar lori ni. Aku dah pernah tengok masa kat UiTM dulu, sedara Zem yang tunjuk. That time masing-masing tengah tension siapkan projek BEL. Lepas tengok menda alah ni terus gelak macam kena sampuk. Siyes lawak!


Jom tengok balik youtube ni buat basah kan gusi. Hee. Kepada u ols yang belum pernah tengok maka WAJIB tengok tau.
.......................................................................................................................
Iklan sekejap:


belogmj

Kotak gosip MJ dah nyanyuk? Jom cekidout :)
.......................................................................................................................


Semua youtube kredit kepada (team MBB) MarilahBerbaikBaik :)

Pecah perut gelak woh!


12 comments:

Azman Roslan said...

mari tengok ramai-ramai..

princeduyong said...

hehehe...

AMir Izzat said...

amir memang layan video mereka..best...hahaha....

Kie-yu said...

@Azman Roslan
mari..mari :)

Kie-yu said...

@princeduyong
huhuhu :p

Kie-yu said...

@AMir Izzat
best kan amir? hee :)

DiNaZ said...

hahaha.... siut jerr
kie-yu kita ada tag awk utk GA ini ok

http://nazariahmohdmurad.blogspot.com/2010/12/giveaway-edy-terbang-jauh-jauh.html

Nia said...

Kie Yu, yang video klip telur telur tu dah tengok dah? MBB punya jgk..haha..memang kelakar la dia ni kan.

Belalang Hijau said...

MBB mmg terbaek lah!
belalang bnyk simpan klip video diorang...hahaha

ardinihumaira said...

nak tengok gak :D

gnesop.com said...

alamak.. tenet slow lak..
bandwitch dah abis.. load slow .. huhuh

hans said...

hahahaha
lawak jer benda nih