Minum Air dari Kelamin untuk dapat Jodoh? | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, December 2, 2010

Minum Air dari Kelamin untuk dapat Jodoh?


Meh tengok meh! Takde gambar lucah pun, ini adalah kejadian semulajadi tau. Jangan pikir kuning sangatlah. Semua dah besar kannnn..


18sx ke?

Ni lagi satu.

.......................................................................................................................
Iklan sekejap:

belogmj

Rindu MJ? Cerita baru dia ada kat sini :)
.......................................................................................................................
Berdua lebih baik :p


Orang-orang sekitar percaya bahawa air yang keluar dari batu yang berbentuk kelamin itu memudahkan untuk mendapatkan jodoh atau keturunan. Bahkan pengunjung yang datang kesitu tak segan-segan untuk terus meminum air yang keluar tanpa proses apa2.

Sumber:Respek group

Yekyek. Geli pulak tengok gambar ni :p




19 comments:

Azman Roslan said...

hahah.. kat mana benda tu.. mari serbu.. hahah

BLOG SENSASI said...

kat mana benda ni ek?macam bukan ori je batu ni...org ukir ke?

mummynana said...

haha i ok je. :)

chenta said...

semulajadi?

hooo..ciptaan Allah memang tidak disangka-sangka ^_^

Sylarius said...

Macam kat Indonesia je tempatnya. Air tu biasa saja, tapi disebabkan pembentukan batu yang aneh seperti kemaluan ni membuatkan kepercayaan mistik timbul.

Barangkali dongengnya sama macam tasik dayang bunting kat langkawi tu.

Weeda said...

uiii...kat mana tu..

syafinas saib said...

aah..kat mana tu..tp mcm kat tpt kita jer...ada stiker undi tu...hehehhe

kaizen shinobi said...

owh~ karut sungguh! anak itu rezeki...

hans said...

dimanakah tempat nya?
nak pergi bergambar lah
nampak cool

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

munna said...

kat mana ni kie-yu..

kak munna nak bawah rombongan cik kiah ni...

munna said...

kat mana ni kie-yu..

kak munna nak bawak rombongan cik kiah ni...

Kazaztan Team said...

eh di manakah tmpt nie..menarik utk dilawati...

- zuriey - said...

mana dapat ni..ish3..

sw33tdarling.com said...

ayoyoyo....

sop said...

huhuh.. macam dibuat jer batu tu.. mustahil terjadi sendiri sbb dekat2 plak tu.. :)

rezeki, cahaya mata, jodoh.. semua ketentuanNya..

gnesop.com said...

menarik utk dilawati tempat tu :)

ardinihumaira said...

ohhh!
ngeeeeeee..
nak pegi minum jugaklah buleh tak kie-yu?

ardinihumaira said...

e ehh tetiba dni terfikir...
nape dey ols tak fikir untuk boleh dapat baby ke ape ey.. nape pk dapat jodoh..heee... macam2 la mereka ni kan kan...

ardinihumaira said...

haha sah terskip baca.okeh dan keturunan.. heee.. jum2 g mengendap air at situ ;p

larikssssss