Fan Page Rumah 4 Tingkat | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, July 30, 2010

Fan Page Rumah 4 Tingkat


Ekceli sudah lama aku create benda alah ni tapi biar terbengkalai punyalah lama. Orang nak buat kau pun nak buat sama lepas tu tinggalkan. Apa daa.. Hari ini barulah terbuka hati nak mekapkan dan kepoci sama u ols semua. Fan pun takdok lagi tu. Sedih mak!

Jadi sesapa yang nak like page R4T dipersilakan dengan segala hormatnya. Nak like kek mano? Nuu ada kat sidebar 'Pengintip tegar'. Kalau tak nampak tu 3 kali Jumaat je lagi. Hee.


Aku tak mengamalkan dasar paksa memaksa tapi kalau dapat invite via mukabuku tu jangan anggap aku paksa pula ye. Ignore je kalau tak nak, aku tak marah punya. Aku kan budak baik.

Fungsi fan page ini akan menggantikan tempat aku feed entri baru dan tempat aku tepek apa-apa pengumuman pasal belog kesayangan ni. Mukabuku lama tetap ada, bak kata orang lama kalau jumpa si kembang baru, yang lama dibuang jangan. cewah.


Sesapa yang dah like mekaseh banyak-banyak in advance. Aku sedang berkira-kira nak bagi giveaway kepada yang like pada satu nombor bertuah. Nombar apa biarlah rahsia. Nanti dah jumpa nombor tu aku habaq sekali dengan nama pemenangnya.

Er..takdok apa lagi mau cakap rasanya. Kalau ada nanti aku bagitau. Update dalam keadaan ngantok tahap gaban ni weh. huwarrrgggh.

Ada orang bekenan dengan header aku. Esok aku kepoci. Stay tuned!



No comments: