Cashout Pertama Nuffnang setelah Lebih Setahun Blogging | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, July 27, 2010

Cashout Pertama Nuffnang setelah Lebih Setahun Blogging


Heh. Tajuk terpanjang aku rasa untuk semua entri di R4T yang pernah wujud. Saja buat entri ghope ini untuk diabadikan sebagai kenangan. Bila dah kaya berjaya nanti boleh imbas kembali susah payah dulu-dulu ye tak.

Mana tau boleh juga tunjuk pada cucu cicit sambil berkata "Inilah cashout pertama nenek masa blogging zaman muda-muda dulu. Walaupun ciput tapi rasa gembira sangat-sangat." Kikiki.


Aku mula menjebakkan diri ke dalam kancah Nuffnang ni pada tahun 2009. Bukan dengan R4T sebab aku ada belog lain sebelum ni. Tak payah tau la belog mana, bukan best pon.

Earning pertama sebanyak 5 kupang yang aku dapat ialah dari ads Kakis Contest Earth Hour. Masa tu punyalah berkobar-kobar semangat aku nak blogging. Hari-hari perah otak cari idea nak tepek entri.

Sampailah satu tahap aku dah mula bosan. Masa tu belum kenal gengblogger, belum kenal redmummy. Terhenti sekejap perjuangan aku sehinggalah terbuka hati untuk kembali blogging lepas dapat galakan dari kekanda dan melihat kejayaan RM.

Akhirnya, terbinalah belog yang u ols tengah baca sekarang. Sayang belog ini ketat-ketat woh!


Blogger yang selalu cashout mesti dah muak baca email ni. Aku first time dapat ni menjadi jakun tahap gaban. Hee. Tak sabau nak dapat cek pulak sekarang ni.

Jumlah earning jangan tanya. Ciput je tapi Alhamdulilah, ada rezeki aku.

Blog Pilihan Hari Ini
SoMe BuLLeT FoR YoUr HeaD

Entri Belog Lawak Kegemaran : "tu la pasal tulis tajuk pun dah 100+ komen bhahaha..anal mat nor sggh, eh silap anak haha" - mijae



No comments: