MS Task 2: Nando's Weekend Dinner II | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, July 25, 2010

MS Task 2: Nando's Weekend Dinner II


MS Task 1 done! Ekceli entri makan-makan ini sudah lama aku delay. Untuk task 2nd half July aku kena buat sesi Lunch Weekdays (19-30 Julai) di outlet Nando's Plaza Pelangi. Oleh kerana kena pergi masa lunch, aku tak boleh nak buat task ni. Mana sempat nak ke sana pada waktu kerja. Akhirnya Ms. Shy offer aku untuk buat task yang sama macam minggu lepas di CS sebab belum ada MS yang ke sana.

17 Julai 2010 (Sabtu) aku ajak kekanda pergi ke Nando's CS sebab kebetulan nak tengok wayang hari itu. Tunggu je lah review cerita Mantra lepas ni ye. Hee. Bajet makan tetap sama tak boleh lebih RM46 dan segala tiket parking dan toll akan disponsor.


Outlet Nando's di CS lebih besar dari Plaza Pelangi dan pekerjanya pun dua kali lebih ramai. Memang patutlah sebab mall ini menjadi tumpuan utama kaki shopping di Johor Bahru. Dah penat cuci mata mestilah sesi isi perut pula kan?

Disebabkan aku wajib datang masa peak hour haruslah ada ramai customer yang memenuhi outlet ni. Jadi pengurusan pun agak kelam kabut. Usher kat pintu masuk ntah ke mana, menu atas welcome board pun dah berterabur bagai. Biasalahkan bila ramai customer memang tak menang tangan staff nak melayan semua perkara.

Nampaknya entri lepas berjaya menyumbangkan trafik kepada R4T. Keywordnya adalah 'menu sedap nando' tetapi malangnya aku tak mention pun apa yang aku ngap pada hari itu. Kira halal la ye. Kali ini aku akan kepoci makanan apa yang berjaya melalui tekak aku dan kekanda.

Disebabkan tak sampai sejam lagi wayang nak mula, aku dan kekanda memilih menu yang simple dan cepat telan. No starter, no desserts. Grilled Chicken Strips, Rice & Fresco Salad (RM12.20) + Sparkling Apple (RM5.30) untuk aku dan 1/4 Chicken (RM10.90) + Hot Chocolate (RM6.30) untuk kekanda. Jumlah besau RM40.60 termasuk tax segala.

Untuk menu pilihan kali ini boleh tahan sedap sebab tengah lapar masa tu. Kalau u ols nak tahu menu yang ada di Nando's dengan harganya sekali sila klik sini. Menu yang sedap pilihlah Nando's choice yang ada tanda heart tu. Aku ada cuba dan memang sedap. Laman web Nando's ini memang cun habis! Keliklah.

Kekanda sudah jemu hadap Nando's. Hee.

Blog Pilihan Hari Ini

Entri E-mail Meragukan dari Atiqah : "isk..halus betul trick org skrg nk menipu... " - cik aiLebiu


No comments: