Belog Lawak Kegemaran | Belog Ohsem

Jom selongkar

Tuesday, July 27, 2010

Belog Lawak Kegemaran


Wakakaka. Adeh saket perut aku gelak. Mana lah dia dapat idea tulis entri macam ni agaknya. Eh! syok sendiri bermonolog pulak. Aku baru lepas baca entri dari belog seorang insan yang mampu membuat entri lawak tahap gaban.

Siapakah gerangan tuan belog yang berjaya membuatkan aku nak buat entri khas untuk beliau ni?


Kat atas nuu print screen dari sana. Belog punyalah simple gila, tak macam 'dia tu' yang ntah apa-apa je dibubuhnya. Hee. Kutuk diri sendiri kejap.

Walaupun nampak macam tak menarik tapiiiii entri yang dihasilkan tak mampu menolak semua pembaca untuk datang berkali-kali. Aku serius ni weh!
Tengok URL belog sahaja sudah boleh buat u ols gelak terbahak-bahak, belum lagi baca. Mungkin bolah sampai tahap putus urat kentut. (Macam kenal je statement ni)

Untuk semua entri yang dia buat tukang komen punyalah ramai. Ini menunjukkan betapa berkesan entri yang dihasilkan. Tapi yang kurang best, beliau ni tak selalu update. Jadi aku selalu rindu-rinduan nak baca entri beliau.
Kan orang putih dok habaq 'Laugh is the best medicine' jadi kalau malas menapak ke klinik jengah belog dia ni. Heee. Boleh gitu?

Alah..sopannya ko gelak kucing.

Kalau rasa nak bergelak ketawa macam aku moh kelik link : BLOG ANAK MAT NOR. Belog ini telah berjaya disenarai hitam putihkan ke bloglist 'Terbaik dari Ladang'. Kopipes sikit mengenai penulis:

Jebon
Masa aku 5 tahun, cita-cita aku mahu jadi Faizal Hussein dalam filem Gila-Gila Remaja. Seorang biker yang cool, pandai main snooker, pandai breakdance dan bermurah hati menderma darah pada bapa teman wanitanya.

20 tahun selepas itu, aku tak cool, aku tak pandai main snooker, aku tak pandai breakdance dan tak pernah derma darah. Aku anak Mat Nor.

Aku sudah tidak mahu jadi Faizal Hussein. Agaknya Faizal Hussein mahu tak jadi aku?


Semua orang ada cara tersendiri untuk tarik pembaca datang belog masing-masing kan?

Blog Pilihan Hari Ini
Sayang Selasih

Entri Tiket Percuma ke 'Tekken' Special Screening : "heheheh dapat tiket free tueeeeeee nak nak..nak..nak.." - angahsayang2314


No comments: