Misi Rembat Clinique Travel Set Berjaya! | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, July 28, 2010

Misi Rembat Clinique Travel Set Berjaya!


Lepas baca entri ini dari belog RM, aku cepat-cepat tweet dia tanya betul ke boleh tolong belikan travel set tu. Aku memang dah lama berangan nak cuba-try-test produk Clinique tapi faham-fahamlah dengan harga yang boleh buat kita berpeluh bila memikirkannya.

Dalam entri tu RM mention "im not your skin specialist, aku boleh jadi PS belikan jer kalau nak advise tang mana sesuai ngan kulit ko tu memang bukan bidang aku sesangat." Jadi untuk mengelakkan daripada tersalah beli aku terus geladah laman web Clinique dan cari info pasal produk tu.

Menurut laman web tersebut, sebelum membeli sesuatu produk kita perlu buat analisis kulit di outlet mereka. Aku telefon dulu untuk pastikan tentang maklumat promosi ini sebelum terjah ke sana. Manalah tahu promosi itu hanya valid di KL saja kan.

Petang semalam aku bercakap dengan Ms. Chin dari Clinique City Square (CS) Johor Bahru. Beliau menjemput untuk datang ke sana dan bertemu dengan perunding mereka.


Kebetulan petang tadi aku ada kerja nak dibuat di CS jadi menyinggah lah sekejap ke outlet Clinique. Staff yang peramah itu melayankan kerenah aku hampir sejam. Yelah, aku mana pernah pakai jadi macam-macam soalan nak di tanya.

Outlet Clinique di City Square, Johor Bahru

Ekceli, u ols kena beli at least satu produk yang mereka jual kalau nak hangkut travel set berkenaan. RM dapat hangkut selori sebab beliau memang regular customer, jadi sapa-sapa nak travel set ini sila buat request di contact Red. Lain tempat kalu dia takmoh layan. Tertakluk pada terma & syarat. Hee.

Oleh kerana aku menyatakan hasrat yang ingin mencuba produk ini, staff tersebut telah menggunakan kuasa veto beliau untuk bagi aku beli juga tanpa rembat apa-apa produk lain. Sungguh terharu aku dibuatnnya.

Mengikut nasihat cik *** dia sarankan aku guna set anti-blemish solutions memandangkan kulit aku ada banyak sangat aksesori bertakhta. Adeh! kan dah kantoi.


Travel set Anti-Blemish Solutions ini mengandungi:
i. 1 ketul Anti-Blemish Solutions Cleansing (Bar for Face and Body), 50 gram
ii. 1 botol Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion, 60 ml
iii. 1 botol Anti-Blemish Solutions Clearing Moisturizer Oil-Free, 30 ml
iv. Beg putih comel gila

Cik **** habaq, kalau hangkut trial pack adalah dalam RM180++ harganya. Fuh..punyalah jauh beza kan. Maka, tatkala rezeki sudah datang bergolek mohlah kita rembat sebelum putih mata.

Kesimpulannya aku sangat gembira setelah dapat benda alah ini. Tak payah lagi susahkan RM mintak tolong belikan. Btw, credit to her sebab habaq tentang promosi best ni.


Dah jengah muzium kekanda? Kalau belum jemputlah...

Blog Pilihan Hari Ini
[Kazaztan Team]

Entri Muzium untuk Foto Kekanda : "ooooo tu blog baru ye..dah gie...jumpe bunga kaler pinkkk " - [Kazaztan Team]


No comments: