Muzium untuk Foto Kekanda | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, July 28, 2010

Muzium untuk Foto Kekanda


Aku pernah habaq tentang hobi kekanda yang suka ambil gambar guna SE kesayangan beliau. Untuk pengetahuan u ols segala gambar yang beliau snap dok terperuk dalam hard disk. Oh! betapa ruginya menyimpan bakat terendam itu. Aku minta izin kekanda untuk culik segala gambar yang cun dan tepekkan pada muzium untuk tatapan umum.

Sumber gambar dari sini.

Malangnya aku belum cukup kaya raya lagi nak belikan sebuah muzium untuknya. Apa yang mampu aku recycle balik belog lama yang sudah lama terbengkalai. Cat dinding sudah baru, URL pun tukar, nama belog tak sama macam dulu lagi. Ekceli tak siap lagi renovate keseluruhan belog cuma ia sudah di buka awal untuk promosi. Tak lupa juga kepada penaja belog, aku nak cuba rasa mangga muda pulak. Hee.

Secara ringkasnya muzium foto kekanda ni mengandungi gambar-gambar yang beliau ambil sendiri tatkala merayau-rayau walaupun hanya sedang menanti aku binding paperwork. Ada saja imej yang berjaya memenuhkan kad memori. Semua gambar itu diambil secara suka-suka sebagai mengisi masa lapang beliau.

Jemputlah bertandang ke muzium gambar kekanda. Mana tahu silap-silap ada tertepek gambau aku yang real punya. Hee. Saja nak perli si mijae. Daripada hari tu dok suruh showoff muka aku di mukabuku. Haish!

Moh kita serang Kanta Mata Maya untuk cuci-cuci mata di sana.


Harap-harap belog ini tak terbengkalai lagi.

Blog Pilihan Hari Ini
Life as Mummy Nana

Entri Air Mata Mike Tyson : "akak da lama tau tapi tu la.. kt pun tak amik pot sgt.. moga die di rahmati Allah.. kite pun sama-sama lah berusaha ke jalan Allah... :) " - mummynana


No comments: