Sale! Moh Kita Serang!! | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, July 29, 2010

Sale! Moh Kita Serang!!


Ekceli semalam aku bukan takat menyinggah ke outlet Clinique, tapi juga ke ruang legar CS yang tengah dok buat sales secara besar-besaran. Dah macam kenduri kahwin pun ada aku tengok. Orang punyalah ramai tak hingat.

Konon-konon nak lalu lalang dan tengok-tengok
namun dek kerana tag harga tertulis RM10 sahaja tiba-tiba niat aku bertukar ke mode 'moh ngabehkan boreh'. Tak berabes mana pun sebab keluar not RM10 sekeping jeee.


Heels 4 inci (kot) Summit inilah yang aku rembat semalam. Sudah ketinggalan zaman baru aku nak pakai. Ah, aku pedulik hapa janji boleh sarung di kaki dan jalan. Belt kat sebelah tu bukan dari sana. Aku rembat di tempat lain untuk bagi pada kekanda. Hadiah pujuk-pujuk sebab dia merajuk semalam. Hee.

Selain warna biru hitam ada lagi warna purple hitam dan merah hitam (zie musti rembat kalau dia nampak ni) Yang tinggal semua saiz untuk kaki kecik 35-40. Saiz 35 yang satu ketul muat-muat untuk kaki aku.

Nak tau pasal jualan murah ni? Nah tengok:

Shoes and Accessories Clearance Fair
Date : Jul 27 - Aug 02
Location : Atrium 1, in front of SK Jewelry and Levi's

If you are looking for great bargains and great selections of shoes and accessories, don't miss the clearance fair at JB City Square end of this month! Participating brands are Mixit, Summit, Silver Planet, Sugar, Silver Lady, Pop Kakis, Fabiano Ricco and so on.

Sumber: city-square.com

Dah jengah muzium kekanda? Kalau belum jemputlah...
(nak promote 3 hari 3 malam. hee)


Blog Pilihan Hari Ini
No Preservatives... Just Kind!!!

Entri Misi Rembat Clinique Travel Set Berjaya! : "okay ke clinique? takut jugak nak tukar2 kosmetik ni.. bahan2 kimianya kita tak tahu. hehehe... ingat nak guna tradisional punya je.. senang... hahaha... rajin ke akak ni... " - anis alya


No comments: