Lagi Penghinaan Melampau Terhadap Umat Islam | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, July 29, 2010

Lagi Penghinaan Melampau Terhadap Umat Islam


Semasa merayau di mukabuku kawan-kawan aku terjumpa satu gambar yang buat darah sesiapa sahaja yang bergelar Muslim akan menggelegak. Mungkin ada yang dah pernah nampak, jadi aku nak tunjuk kepada u ols yang belum tengok.

Takmoh cerita banyak, moh tengok gambar yang aku maksudkan:

Dan caption untuk gambar ini yang aku kopipes berbunyi..

Israel membina tandas dengan rupa wanita solehah yang bertudung. Kini umat Islam boleh dihina kerana sikap mereka yang hanya menjadi penonton dan pengguna setia kepada barangan yahudi.

Syarikat yahudi akan membina tandas berbentuk demikian untuk kegunaan awam dengan tujuan menghina dan mempersendakan Islam. Syarikat yahudi juga akan memasarkanya di Amerika yang menjadi rakan niaga terbesar dunia.


Hampeh kan? Kalau Malaysia terima benda alah pelik ni memang tak tahulah nak cakap apa. Dah hilang akal gamaknya.Ini pula komen menarik dari salah seorang pengkomen gambar tersebut. Agak menarik pendapat beliau untuk kita jadikan renungan.

"jgn salahkan owg lain..apa yg berlaku kpd umat Islam adalah salah umat islam sendiri..salah kita...erm..walaupun israel menghina owg islam..tp negara kita tetap berkerjasama dgn israel laknatullah....fikir2kanlah...peringatan juga utk diri ini..." - sedari Ainaa'ul Mardhiyah dot dot dot.

Hee. Kena censored nama betul beliau, nanti ada yang cari budak ni.

Abaikan bahasa mat rempit yang terpampang. Buat-buat faham ajelah labuuuu..

Blog Pilihan Hari Ini
May Happiness Be Around You Now & Forever

Entri Sales! Moh Kita Serang!! : "lawa la kasut tu, Kie-yu! huhu... dni susah nak beli kasut skang ni... kasut saiz 5 asik habis stok je.. cmana nak cari kasut raya ni.. huaaaaaaaaaaaa nanges2 :'( " - ardinihumaira


1 comment:

Faiz said...

niela nme nye dah akhir zaman...dunia saling berselisih tentang agama..bila manusia berperang kerana agama..maka kiamatlah balanya..