NEW Cheese McShaker® di McDonald's | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, September 29, 2010

NEW Cheese McShaker® di McDonald's


Dah lama tak buat entri makan-makan lepas bulan posa ni. Ekceli dah lama nak publish entri pasal pendatang baru kat
Restoran Pakcik Kasut Besar tapi asyik bertangguh. Busylah kononnya, nyampah!

Al-kisah beberapa kali Jumaat lepas aku lunch engan kekanda dekat McD McDonald's Petronas Skudai (kot?). GCB sudah ilek lalu digantikan dengan Triple cheese burger. Oh! memang feveret aku double cheese burger, ni keluar pulak adik lagi satu tingkat yek. Tapi..haritu aku tak order pun menu baru tersebut sebab rasa macam perut masih full dengan breakfast paginya.

Kelihatan begitu seksi si triple lagi trimendous ni. Sekali ngap mesti kenyang santak ke malam punya. Hee. Yang dia ni pun limited time only ye cik enon, abang shuib dan sedari seakli sekalian. Kena rembat cepat-cepat sebelum beliau meninggalkan kita terkebil-kebil bijik mata.

Sekali jalan dengan si triple adalah sebungkus kentang goreng yang cun melecun. Oh! penggila cheese wajib order set besar untuk mendapatkannya. Kalau order tang medium tak dapeklah. Patutlah masa aku tunggu kekanda pergi order hari tu ada satu uncle ni dok goncang beriya macam hapa. Rupanya nak sebatikan cheese dengan fries daaa..

Memang menggiiurkan sehingga aku buat delivery order hari Isnin lepas tu. Hee. Tak boleh tahan woh! Cheese itu memang sedap sehingga menjilat jari. Aku tak pernahnya nak order large set pun boleh berpaling tadah kepada penjimatan dek kerana cheese itu.

Nak cerita lebih sekali jalan dengan kredit sila kelik : mcdonalds.com

Jemput tengok! Hee.



No comments: