Hari 15 - Sepuluh Lagu Halwa Telinga | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, September 15, 2010

Hari 15 - Sepuluh Lagu Halwa Telinga




Err..ekceli hari 15 ni kena senaraikan sepuluh ketul buah lagu yang ada terperap dalam media player lappy. Al-kisah miss lappy baru sahaja diformat maka belum sempat sumbat lagu dalam tu lagi. Jadi aku ganti dengan lagu dalam SE boleh? Kira halal lah yek!
  1. My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson
  2. Drama King - Meet Uncle Hussin
  3. Shut Up & Kiss Me - Orianthi
  4. Telephone - Lady Gaga feat Beyonce
  5. Waka waka - Shakira
  6. I love the Way You Lie - Eminem feat Rihanna
  7. Seribu Tahun Takkan Mungkin - BPR
  8. Tilu - Ku Bukan Aku
  9. Trouble is A Friend - Lenka
  10. Lihat Cara Dia Memandangku - Bre
Kuikuikui. Apa punya tastelah makhluk sorang ni. Lagu semua dah outdated! Aku memang malas bab nak hapdate playlist dalam SE tu. Dah tetiap hari dengar radio ok la kot. Ini pun aku dowload buat ringtone, nama nak boh lagu yang latest mintak hampun lah.

Tapi ada beberapa lagu old school yang aku memang simpan sebab ada sentimental value. Lagu BPR dengan Lenka tu opkoslah sebab kekanda. Hee. Beliau pernah hadiahkan notes tulisan tangan dengan lagu 'Seribu Tahun Takkan Mungkin' siap dengan tepek gambau hensem lagi. Lagu Lenka pulak kekanda yang suruh cari sebab dia suka muzik lagu tu. Rare katanya.

Kalau nak tau aku selalu download lagu free kat 4shared.com. Guna handphone lagi senang sebab tak payah nak transfer-meransfer bagai. Hanya on wi-fi, search pastu save. Sangat sesuai untuk orang 'rajin' macam aku.

Meh nak bagi link kat u ols. Sapa dah tau dok diam-diam.

Sumber : chandragreat.blogspot.com

Bukan setakat lagu semata, segala macam tok naduk ada kat sini sebab website ini adalah online storage untuk manusia dari seluruh dunia. Kalau nak apa-apa mintak je kat kaunter search.

Jom download sampai lebam!


No comments: