Kenangan Terindah: Cek Pertama Nuffnang | Belog Ohsem

Jom selongkar

Wednesday, September 15, 2010

Kenangan Terindah: Cek Pertama Nuffnang


Ini bukan entri jakun, jauh sekali nak menunjuk-nunjuk. Ini adalah entri yang ditepek sebagai kenangan terindah juga pedoman kepada diri sendiri bahawa segala jerit payah bloggers yang telah berjaya adalah bermula dengan sikit-sikit lama-lama jadi bukit. *konon-konon aku dah berjaya macam RM nanti boleh selak-selak entri lama lalu terjumpa entri ini dengan perasaan touching-macing*



Ekceli rasa jakun itu memang membuak-buak bila terlihat sampul surat berisi cek HSBC dari Nuffnang ini. First time weh! Tak salah nak jakun kan? kan? Hee. Akhirnya mengaku pun jakun.

Kalau u ols tenung sebelah RM sana nampak sangatlah hanya beberapa angka sahaja TETAPI Alhamdulilah! rezeki aku masih ada bersama Nuffnang walaupun separuh jalan terhenti seketika. Tak sampai 3 bulan sambung aktiviti blogging aku dapat buat cashout yang pertama.

Secalit kenangan lalu *sambil sengih sorang-sorang*:
  1. Mac 2009 mula berdaftar di bawah Nuffnang
  2. Pertengahan 2009 hingga awal 2010 sunyi sepi dari alam maya
  3. 17 April 2010 mula aktif semula dengan akiviti blogging
  4. 27 Julai 2010 tekan butang cashout buat kali pertama
  5. 7 September 2010 cek yang dinanti selamat tiba. Weehu!
Sekarang tengah tunggu untuk cashout kali kedua pula. Berangan nak cashout sebelum raya tetapi nampaknya buffered nak duduk lama di R4T. Mungkin kali ini angka sebelah RM akan bertambah. Lepas raya ini pun ada 1 buffered baru sudah melekat di leaderboard.

Terima kasih daun keladi + berjuta-juta lemon kepada Nuffnang, readers, pengunjung, tukang kelik iklan, klien VIP R4T dan u ols yang sentiasa menyokong R4T. I love u ols!!

Mood raya masih membara masa menaip entri gumbira ini. Hee.



No comments: