Hari 13 - Surat Untuk Engkau Yang Annoying | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, September 12, 2010

Hari 13 - Surat Untuk Engkau Yang Annoying





Kepada engkau..

Mesti selama ni engkau tak perasan pe'el engkau tu annoying gila kan? Meh sini aku nak reveal kasi engkau sedar sikit supaya lepas ni akan ada perubahan atau dalam bahasa melayu standardnya anjakan paradigma. Wah gitu!

Engkau sedar tak diri tu siapa? Aku rasa nanti nak kurierkan cermin besau biar engkau cerminkan diri sendiri. Mungkin lepas tu baru engkau sedar betapa annoyingnya diri tu. Ada ke patut macam gitu pulak rupanya, memang tak masuk akal langsung.

Aku gugel nak cari gambar lain tapi engkau dok sibuk enterframe menambahkan ke-annoying-an diri. Ishh..kalau ada depan mata memang aku dah kerat lapan dah engkau ni. Boleh engkau tersengih-sengih depan aku eh? Mentang-mentang aku tak dapat nak usik kau. Sabau je lah!

Yang aku pelik bin ajaib kenapa muka macam engkau boleh feymes mengalahkan Justin Timberlake sedangkan rupa kau memang tak boleh blah. Siap ada market lagi barang-barang yang tepek muka engkau kan. Tak paham betul aku.

Engkau punya pasal aku dah ke laut ni. Sebelum picit butang full stop aku nak tegaskan di sini bahawa engkau memang ANNOYING! Sesuailah dengan nama engkau..


Sekian entri merapu untuk hari ini. Layankan ajelahhhh...

Sapa punya idea agaknya, kesian limau tu. Hee.



No comments: