Moshi-moshi Air Asia | Belog Ohsem

Jom selongkar

Friday, September 24, 2010

Moshi-moshi Air Asia


Aku suka tengok iklan dari Nuffnang sebab semuanya comel-comel belaka. Dalam banyak-banyak iklan yang menyinggah, ini paling comel sampai aku terasa nak buat entri. Nah tengok:



Comel kan? Kreatif la depa ni. Kan best kalau aku boleh buat gini jugak. Lepas tu boleh bikin advertistment company dan lumba lari dengan Nuffnang. Adesss..gila kuat berangan aku.


Oh..kenapalah minah jepun ni tak jadi BE, boleh aku sengih sorang-sorang bila nampak dia. Sah bukan BE sebab bila refresh dia terus hilang dari pandangan. Sedih mak!
Sumber: farahazib.blogspot.com

Err..BE aku suka melekat kat LB. Belum pernah muncul SS mahupun LR. Wat eva it is ALHAMDULILAH.

Aku masih tersengih taktala menaip entri ini. Gila apa?


No comments: