Maaf! | Belog Ohsem

Jom selongkar

Saturday, September 4, 2010

Maaf!


Kepada sesiapa yang berkenaan,

Kehidupan aku sedikit sibuk 2,3 hari ini. Minta maaf dari hujung rambut sampai hujung ibu jari kaki, banyak entri yang bertangguh aku belum sempat siapkan. Beberapa awards dan contest juga ada yang aku hutang daripada u ols.

Entri '30 Hari Aku' dah hutang 2 termasuk hari ini, juga pengumuman pemenang teka teki duit raya semalam.
BelogwalkingKONG pun aku hanya sempat kelik beberapa link sahaja. Aduhai! Selimut Rasa bersalah menyelubungi diri.

Sumber: ohmypetticoat.blogspot.com

Tidak mahu berjanji takut nanti tak dapat nak kotakan. Aku cuba untuk selesaikan malam ini semua yang tertangguh. Boleh kan? Ok, got to go now. Aku nak bersiap untuk ke majlis reunion geng sekolah di Rumah Limas Danga Bay. Moh kita!

Jumpa malam nanti ye. InsyaAllah.

Tak sabar nak raya!



No comments: