Kembali ke Pangkal Jalan | Belog Ohsem

Jom selongkar

Thursday, September 23, 2010

Kembali ke Pangkal Jalan


Hampir 2 minggu R4T sunyi sepi. Ada sekali je aku jengah kejap tinggalkan pesanan untuk semua kesayangan. Masa entri ini ditaip aku baru khatam bloglist mesti singgah, terbaik! dan klien VIP R4T.


Sumber : urtechinfo.blogspot.com

Lepas tepek shout di fesbuk nak kembali aktif, ramai blogger yang like. Mintak mahap banyak-banyak ye u ols, datang beraya tapi tuan rumah tiada.

Jadi ini adalah entri memanas badan sebelum aku buat pecutan hingga ke garisan penamat. Eceh! ke laut sudah. Macam yang aku kepoci, 2 minggu raya ini macam-macam yang sudah berlaku sampai tak sempat nak update apa-apa. Busy gila kononnya, nasib baik tak gila betul-betul.

Mulai hari ini aku akan kembali seperti sedia kala. Ada cerita gembira tak lupa juga yang duka nak dikongsikan. Tunggu je lah yek entri berkoyan-koyan dari aku. Kalau entri bau basi tu tutuplah hidung masing-masing dengan sepit baju sambil membaca. Hee.

Dikesempatan ini aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada u ols yang bagi ucapan takziah untuk nenek aku yang meninggal pada minggu pertama syawal yang lepas. Ai sayang u ols lebih lah!

Nah amek gambau syok sendiri:

Geng blogger pun dah semakin sihat dan kuat lepas raya. Hurray!


No comments: