Hari 11 - Kawan Cup Cake Saya | Belog Ohsem

Jom selongkar

Saturday, September 11, 2010

Hari 11 - Kawan Cup Cake Saya




Hari 11 kena tepek gambau dengan kawan dan kepoci. Entri ini tertinggal jauh di belakang lalu kenalah di update laju-laju Hee.

Kawan aku ada ramai tapi aku nak cerita tentang seorang daripada mereka. Cerita ada sebab dan sebabnya adalah kerana aku telah berjaya meracun beliau untuk berbelog seperti aku. Sudah lama aku racun tapi baru ini dia buat belognya sendiri.

Kenapa aku suruh beliau buat sekeping sebuah belog sendiri? Ini kerana beliau adalah seorang kawan yang pandai buat cup cake comel. Tak percaya? nak tengok:

Comel kan? Aku tak tipu lah. Selain dari cup cake kawan aku yang seorang ini juga sangat pandai buat cheese tart. Sedap woh! Aku dah pernah ngap dan dengan tak malu mintak tambah. Hee. Masa birthday kekanda pun aku tempah dari dia. Kekanda suka sangat sebab bukan comel je tapi sangat fluffy dan sedap. Harga pun berbaloi-baloi tau.

Moh kita ramai-ramai serang cup cake dan cuci mata tengok kek kecil comel loteh. Kawan aku suka warna hijau, itu pasallah terselit 'green' di tengah-tengah URL belog dia. Hee. Oh! lupa nak habaq nama kawan aku. U ols boleh jerit nama cik green kalau nak kenal-kenal. Nama betul belum dapat lesen nak kepoci.

Meh tengok kawan aku yang gojes dan pandai buat cup cakes comel:

Cik green yang bertudung purple di tengah-tengah. Semua yang dalam gambar dah berpunya ye. Hee. Ekceli ini tak cukup korum, ada lagi sorang tapi masa ni majlis tunang beliau. Tak dapatlah nak enterframe sama.

Geng ketawa bahak-bahak dan buat kecoh di KFC. Hee.



No comments: