Black And White Contest | Belog Ohsem

Jom selongkar

Sunday, September 5, 2010

Black And White Contest


Entri contest yang tereksklusif di abad ini dari aku untuk si
semut comey yang berada jauh nun di seberang laut sana. Aku menyahut seruan kerajaan cik Anastasia Ann untuk tepek muka sendiri yang BETUL-BETUL, BESAR-BESAR dan yang paling clean and clear untuk contest dari belog KISAHCREATIVEHEART. Moh cekidout gambau aku yang besarrr punyaaa:

Err..cukup syarat tak ni laling? Kira halal je lah yep! Hee. Next, Moh kita tengok syarat-syarat penyertaan manalah tau ada yang belum selesai.


  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak..

Itu kata tuan punya contest, bukan aku. Seterusnya kena tag sekurang-kurangnya seorang blogger lain dan blogger cantik menarik tertarik dia memang da boom itu adalah tuan punya belog:


Aku dah kata aku tak comel, korang degil!



No comments: